Havbaek

Åhh altså så skete det også for mig.

3 indlæg i dette emne

Igenmnem den sidste tid har jeg haft vedvarende ondt, men til at holde ud.

Men her for få dage siden gik den ikke længere, og jeg skreg af smerte når jeg gik på toilettet eller bare stod og sad i almindelighed. ALT var som faldt det fra hinanden, en ret så grim ubehagelig følelse :(

Jeg har desværre fået bækkenbundsløsning <_< og fik ordre fra jordmoderen i går, at jeg SKULLE holde mig så vidt muligt i ro når det gjorde mest ondt og ellers tage de skånehensyn jeg kunne.

Min mor er en pyller, selvom hun sidder helt på Fyn, så får jeg den løftet pegefinger over telefon.

For jeg har bare så ringe tålmodighed i at skulle holde mig i ro, og bliver så let irriteret når jeg intet kan lave eller må, så vrisser jeg lidt, men samtidig også dukker den dårlige samvittighed op fordi jeg intet kan og andre må gøre det for mig :badgirl

Så nu må vi se hvad en FYS kan gøre med øvelser, så det bliver til at holde bare lidt nogenlunde ud.

Så lige nu fiser jeg rundt med graviditetsstøttebind til maven. Og krykker når det er værst og en mand der lige er der når der er brug for det.

Ikke videre sjovt <_< så nu må jeg til at være kreativ i at lave noget så jeg ikke keder mig når jeg skal tage den hensyn til mig selv nu. Så gode ideer modtages meget gerne.

Junior derimod er slet ikke påvirket af af hans mor- mig - har ondt, han fiser rundt. Har allerede sin favoritstilling og selv jordmoderen i går som lige undersøgte hans hjertelyd blev helt overrasket, over hvor tydeligt hun kunne mærke ham udvendigt da hun undersøgte min mave, han ligger som regel nemlig lige først for - midt for mod venstre side. Og da han så også belønnede hende med bevægelse så hun ekstra sjov ud i hovedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv - Bækkenløsning og bækkenbundsløsning er vel ikke det samme? Jeg har fået bækkenløsning, men må hellere end gerne være aktiv og er det også hver dag.

Nå men. Håber smerterne er til at holde ud. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe har ikke helt styr på det korrekte ord, men både min mor og jordmor bruger det samme ord så det bruger jeg også. Men nej det ikke sjovt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER