Guest

jeg "klikker"

6 indlæg i dette emne

Jeg har i lang tid undret mig over en klik lyd, det lyder nærmest elektrisk, først var det kun i soveværelset når jeg lå helt stille, så troede det var stikkontakten, men det var det ikke, så var det måske mobilen da det begyndte at forfølge mig, men manden kunne ikke høre noget. Til sidst fandt jeg ud af at det nok egentlig er MIG der klikker - men hvad er det? Jeg har svær ved at beskrive lyden, det er lidt som et smæld men bare sådan i en lys elektrisk lyd... ej tror ikke jeg kan forklare det. Hørte en sige at "symfysen klikker" men øh kan den dét? Og er det dét jeg oplever eller har det intet med graviditeten at gøre, men måske mine ører? Ej jeg tror sku selv jeg er blevet lidt tosset.:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit Ingen ide, men måske du på alle tænkelige måder skulle tale med en læge om det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... jeg glemte faktisk at spørge om det i dag... tror måske lyden kommer fra nakken, men sådan lidt som om den er "ført" et andet sted fra...

Kom.til at tænke på at lyden godt kan minde om de lyde man hører når man har hovedet under vandet i svømmehallen - giver det mere mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever det samme med de "klikke" lyde, men tænker ik det er noget farligt, det er bare når baby bevæger sig rundt derinde, men sjovt lyder det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt så er jeg ikke blevet tosset :D jeg har heller ikke den opfattelse at det er noget bekymrende andet end jeg måske er blevet tosset :lol det er ikke forbundet med smerte, mine bevægelser eller nogetsomhelst. De kommer bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede også kliklyde, mine var i ryggen. Det føltes som om når Cassandra sparkede et bestemt sted så klikkede det. Jeg aner ikke hvad det var, men det er væk nu hun er ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER