patricia

Elsker min lille familie

7 indlæg i dette emne

Efter alt den ballade der har været efter jeg blev gravid,så kom min svigermor og sagde af hun ville tale med mig

Og jeg tænkte af jeg ikke kunne klare mer af hendes negative råd kommentar,men men men efter af ha kendt hende i 10 år

Overrasker hun mig

Hun siger hun har talt med min kæreste som havde forklaret af hendes sidste bemærkning havde såret mig,

Det var ikke hendes mening,hun ønsker af jeg går tiden ud og hun er lykkelig for af skulle være farmor igen

Og af der ikke er nogen grund til af vi(hun og jeg) ikke kan tale sammen og hun ønsker ikke af blive holdt ude af vores babys liv,

Og vi fik talt ud om alt andet der var i klemme imellem os,

Min søn ved nu af han skal være storebror og har sagt af han ikke behøver nogen gaver i år da jeg jo har hans gave inde i min mave,så smeltede vi jo helt,

Sjovt af man hver dag kan vågne og bare føle sig lykkelig og glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej et skønt indlæg :biglove

Dejlig forandring fra din svigermors side, og hvor er din søn bare sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også bare så glad idag for føler mig virkelig lettet,og har igen fået lyst til af besøge dem

For der er virkelig kommet ro

Og ja det har også hjulpet min kæreste som er i meget bedre humør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig besked fra både svigermor og søn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deeeeeejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh hvor er det dejligt når svigermonstret blir menneske og man kan tale om det. Håber det her er starten på et bedre og mere ærligt forhold mellem jer. Sød sød kommentar fra din søn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER