mino

Gode råd mod træthed

6 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen ramt at overdrevet træthed ;-(

Kan sove hele Dagen hvis det stod til mig men med 2 børn i forvejen så går den jo ikke og når man ikke får lov at sove så begynder det ho desværre at påvirke ens humør ;-(

Hvad gør i andre ???

Alle gode råd modtages gerne ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på akkurat samme måde. Jeg har dog ingen børn i forvejen så jeg kan bare sove når jeg trænger til det.

Men prøv om du ikke lige kan presse en power nap ind engang imellem, det gør underværker. Ellers er der vel ikke så meget andet end at spise sundt og dyrk motion som de kloge siger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke hente dem lidt senere i institutionen og så lige snige en morfar ind inden du henter dem? Eller få manden til at tage børnene med ud at lege i en times tid, mens du får sovet? Det er min mand heldigvis god til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ligger jeg gerne en halv time og småblunder på sofaen om eftermiddagen. Imens leger børnene på værelset eller sidder og ser tv ved siden af mig.

Jeg er bare så træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snork ... Jeg er ssåååååå træt. Synes ellers det var ovre men jeg er så træt i øjeblikket. Jeg synes en powernap om eftermiddagen gør underværker men det er ikke altid jeg får prioriteret det ...

Synes slet ikke jeg var så træt sidste gang men jeg har nok bare fortrængt det

Hvornår bliver vi normale igen?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger også og få en halv time i løbet af dagen men det er desværre ikke så nemt da jeg har neo hjemme indtil han skal starte i børnehave til august min forældre orlov slutter dog først til september så håber trætheden er ovre inden da ellers må jeg sove hele august ;-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER