Pippien

Gravide i Søborg ?

2 indlæg i dette emne

Hej med jer :balloons

Jeg er en vordende mor på 24 år med termin den 6. August 2012 - hvor min dejlige lille baby dreng forventes at komme ud til sin mor og far.

Jeg bor i Søborg (2860) med min kæreste Mikkel, hvilket er dejligt, men da jeg selv er opvokset i Helsingør og kun har boet her i et år, savner jeg nogle gode veninder til mig og kommende legekarmerater til min søn, her i nærområdet.

Så hvis du også savner nogen at hygge dig med her under graviditeten og når de små kommer til verden - hvad enten det er gå ture, babyBio, cafe, zoologisk have, tøse aften eller hygge snak om graviditet og babyer, så skriv til mig :rolleyes

De hyggeligste hilsner

Pippi og baby drengen (August).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bor desværre ikke lige i nærheden, men det lyder skisme hyggeligt - prøv at oprette tråden i "gravid", "Skal vi mødes" eller "small talk" Så når du en bredere gruppe. Sådan fandt jeg min "pre-mum gruppe" og den er jeg rigtig glad for (selvom jeg ikke lige havde tænkt at jeg manglede sådan en så kunne jeg ikke undvære den nu) - tror og håber på den fortsætter når vi har født allesammen. Der er en lille spredning i terminerne, men ikke desto mindre så har man noget fælles at snakke om. Der skal bare være en til at tage initiativet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER