Maybe

sexstillinger til "med mave på"

5 indlæg i dette emne

tja sorry for den lidt pikante overskrift.

men maven er altså ved at være pænt meget i vejen, og selvom vi normalt er gode til at finde stillinger, ikke super fantastiske, men ikke ide forladte, så har maven altså givet en udfordring som jeg ikke rigtig kan se en løsning på.

jeg har hørt den med man ligger i ske og manden bagved, men den synes jeg er røvkedelig.

så gode råd?

rytterstillingen har indtil fornylig virket fint, men sidste gang fik jeg et ordentlig jag, og et par dage efter havde jeg det som jeg havde en fiber i mavemusklen, og man siger jo ikke lige det er en sexskade vel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Emnet har allerede været berørt nede i "sex og samliv" forum'et.

Her er det gerne variationer over stående bagfra, knælende bagfra, doggy style, og så en med mig liggende på siden og manden oppe på knæ, fungerer bedst hvis mit nederste ben er strakt (så det er mellem hans ben) så kan jeg også trække vejret samtidig. Men man blir altså nødt til at smide lidt generthed og så prøve sig frem, evt med nogle puder til hjælp. Jeg vil ærligt sige at de stillinger jeg nævner som regel er "finale" stillinger for de gør ikke det helt store for mig, men min kæreste er gavmild med mund og hænder så det gør mig ikke noget, at det er sådan for en tid.

God fornøjelse :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De enkelte gange vi har forsøgt os hvor jeg virkelig har fået mave på har vi haft succes med doggy style. Der kan man også tage en dyne/pude under brysterne så du støtter dig selv mest muligt og ikke belaster din ryg mest muligt. Ellers at jeg ridder ham men ikke hvor jeg sidder henover ham da det ikke virker for os. Jeg sidder med ryggen til ham og fødderne under hans baller. Det gør at jeg har plads til maven. Så lidt som hvis man sidder omvendt på en hest :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahh her er doggystyle ikke min favorit, da jeg i forvejen har skæv ryg, så jeg holder ikke til det svaji ryggen man får på alle 4 medmindre jeg vil have virkelig ondt. Men altså du kan jo placere dit ene ben eller begge ben så det passer med du kan ligge på både siden, på ryggen m.m uden manden ligger mod maven.

Jeg er kun i uge 20, men er allerede nu generet af hvis manden kommer til at puffe ubevist til maven under agten. Så jeg møver lidt rundt med hans hjælp og så går det. Min fortrækkende er at ligger jeg på siden, halv mod maven, da det ellers strammer over maven- hvilket godt kan være lidt ubehageligt. Så ligger jeg på venstre side bøjer jeg mit venstre ben omkring hans side så godt jeg kan og det andet ben strakt halv ned langs bag ham. Han hjælper så med lige at holde mit bøjet ben, da maven allerede nu er lidt i vejen.

Så alt kan lade sig gøre hvis man bare lige tager hensyn og hjælper hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sengekanten kan også tages til hjælp. Vores seng står ca en halv meter fra muren og så passer det med at hvis jeg ligger på ryggen på sengen og manden sidder på knæ på gulvet så kan jeg støtte mine ben på muren.

Men prøv jer frem - noget er godt, noget knap så godt, nogle gange direkte elendigt, og nogle gange må vi bare opgive for så har vi møflet så meget og det bliver så teknisk at vi mister lysten... (super ærgeligt når nu det ikke er så ofte at lysten er der længere... )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER