Guest

Endnu en "musik til fødslen" tråd

5 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på om os der ønsker musik til fødslen ikke kunne dele det vi lige falder for???

Jeg er ret vil med piano musik og er selv faldet for Yiruma som laver de mest fantastiske stille numre...

Derudover faldt jeg lige over et par Enya numre, hvilket ledte mig videre til soundtracket fra ringenes herre som helt sikkert ikke er helt tabt i "slap af genren" - hvad jeg lige finder frem til i sidste ende at tage med ved jeg ikke - men lige nu brainstormer jeg bare og finder det jeg kan slappe af til (bliver nok lidt dyrt i sidste ende :whistling - men måske jeg kan bruge det når prinsessen skal slappe af også ;) ) lige nu youtuber jeg ihvert fald bare numrene!!! Så vælger jeg senere, men tror der kommer en del yiruma med - for :kuller

Hvad er i til og har i noget i gerne vil dele med os andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal helt afgjort have nogle MusiCure cd'er med... Nogen får sikkert pip af "afstressningsmusik", men jeg synes faktisk at MusiCure adskiller sig. Jeg ved ikke hvorfor, men det er bare så "blødt"... Og ikke "påtaget afstressende", men bare mildt. Ved ikke om noget af det er på youtube. :unsure

Og så tænker jeg på at tage Depeche Mode med, for dem er jeg vild med, og især deres up-beat numre er gode til at give mig energi. :)

Og så en Kim Larsen cd, fordi det har lillemanden reageret en del på i maven, så det må meget gerne være en del af hans "velkommen til livet"-soundtrack :7himmel

Edit: Der er masser af MusiCure på youtube, se f.eks. her:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om jeg så er underlig, for jeg overvejer ret kraftigt at tage en masse klassisk med. En hel del klassisk musik forbinder jeg med tegnefilm (især Disneys)og tegnefilm gør mig som regel altid i godt humør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louis Armstrong, -glad jazz!!! Og ellers bare musik som jeg elsker! Hvis jeg får brug for noget afslapning så er der masser af enya på fonen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putomayo dreamland... Hørte jeg til min fødsel og hele det første stykke tid hver gang min dreng skulle sove eller ammes ELSKER at have en hel cd der fører mig tilbage til alle de fantastiske følelser...

http://www.putumayo.com/content/dreamland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER