Vinnus

Lus igen igen igen

28 indlæg i dette emne

Min datter har ellers aldrig før haft lus, men her siden juni har hun haft det 3 gange.

Første gang kæmmede jeg og gav lusekur med hedrin, hun tog på sommerferie med sin far og det var det.

Anden gang var de noget mere sejlivede. Jeg fandt lus, kæmmede hende, gav den almindelige hedrinkur, og kæmmede hende derefter dagligt i 14 dage. Jeg fandt levende lus de første 3 dage efter, ganske vist nogen der lignede nyklækkede, og derefter var der stilstand.

Sikke en hård omgang!!

Her sidste gang fandt jeg lus, kæmmede, gav den nye type lusekur fra hedrin. Den der skal sidde 15 minutter og påstår at dræbe lus og æg, hvor den anden ikke dræber begge dele.

Jeg gav det, kæmmede hver anden dag uden at finde noget i en periode på over en uge, og det var det. Vi lod kuren sidde i en time i stedet for kun 15 minutter, og vi brugte rundhåndet af den.

Sådan som du normalt gjorde er også sådan vi har gjort so far. Nu har jeg investeret i den der hedrin once i håb om at det er bedre.

Jeg kæmmer hver anden dag, hvilket gør at jeg bruger ca 1-2 timer på det de dage.

Deres far gør nada hjemme ved ham. Hverken skifte sengetøj eller støvsuge senge osv. Tror han er ligeglad fordi han kun har dem i weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har i over 1 år været helt lusefri pga eco kids forbyggende produkter. Der har været lus på skolen stort set konstant, så det er virkelig et super produkt

Vu bruger prevent shampoo, balsam og balsam spray

http://nicehair.dk/m/eco-kid.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i over 1 år været helt lusefri pga eco kids forbyggende produkter. Der har været lus på skolen stort set konstant, så det er virkelig et super produkt

Vu bruger prevent shampoo, balsam og balsam spray

http://nicehair.dk/m/eco-kid.html

Det var da smart :)

Det må jeg lige have kigget på.

Hedder produkterne prevent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER