Miss_Ø

Er ramt af kvalme, ekstrem træthed og forstoppelse.

4 indlæg i dette emne

Puhh syntes godt nok det er nogle hårde dage for tiden. Jeg har heldigvis haft 5 fridag men jeg laver ikke andet end at sove. Jeg kan nemt sove 12 timer om natten og derefter gå i seng igen og tage en lille morfar :whistling

Kvalmen kommer snigende om aftenen og bare tanken om at grille giver mig opkastfornemmelser.. Det er virkelig en sær ting at få kvalme over. Det bedste ved sommeren er da at grille <_<

forstoppelsen skal jeg nok lade vær med at gå i detalje med :blush

Hvordan går det med jer, eller er jeg den eneste som er blevet lidt skør? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kvalme non stop pt. Det er virkelig irriterende. Gruer for denne uge, hvor min mand tager på arbejde onsdag morgen og først kommer hjem igen natten mellem fredag og lørdag, for jeg kan slet ikke overskue at stå alene med børnene, når jeg har det, som jeg har det :(

Håber jeg på mirakuløs vis pludselig slipper for kvalmen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kvalme konstant, hvis jeg nyser eller pudser næse så får jeg Næseblod også er jeg også vildt træt til stor irritation for manden ;-)

Tror så heller ikke trætheden bliver mindre af at jeg vågner om natten når jeg vender mig pga mine bryster er mega ømme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juligruppen. :) Vil bare lige anbefale svesker blendet i en god smoothie mod forstoppelsen. Naturligt, sundt, kan næsten ikke smages og det HJÆLPER! :goodluck

Håber at kvalmen snart går over igen. Trætheden virker det til at man bare må døje med hele graviditeten igennem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER