fuglemor

Uro og trykken

7 indlæg i dette emne

Hejsa juni termin tøser.

Jeg er nød til at hører jer om andre oplever det samme som mig. Jeg har fornemmelsen af at hun trykker længere nede og føler at jeg oftere skal på toilet(og lave stort -undskyld detaljer) inat var jeg oppe og tisse 4 gange hvilket jeg heller ikke plejer. Jeg får nogle kraftige jag og trækninger nedad til. Derud over har jeg uro i kroppen og samtidig føler jeg mig mega træt. Får nogle turer hvor jeg får kvalme og kort tid efter er den væk igen. Tænker om det kan være fordi kroppen gør sig klar. Alle har en forventning om at jeg føder før tid så selvom der er 5 uger til termin kunne det måske godt være et eller andet. Nogen der kan genkende det? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan har jeg haft den den sidste uges tid også (Siden 35+). Tror såmen bare det er baby der forsøger at finde sig til rette og gøre sig klar - det kan de nemlig gøre helt fra uge 32, uden at det betyder man føder før tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg nikke meget genkendende til - sådan har det været her de sidste 2 uger.

Din krop er ved at gøre sig klar, men det behøver ikke at betyde at du føder sådan lige med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa juni termin tøser.

Jeg er nød til at hører jer om andre oplever det samme som mig. Jeg har fornemmelsen af at hun trykker længere nede og føler at jeg oftere skal på toilet(og lave stort -undskyld detaljer) inat var jeg oppe og tisse 4 gange hvilket jeg heller ikke plejer. Jeg får nogle kraftige jag og trækninger nedad til. Derud over har jeg uro i kroppen og samtidig føler jeg mig mega træt. Får nogle turer hvor jeg får kvalme og kort tid efter er den væk igen. Tænker om det kan være fordi kroppen gør sig klar. Alle har en forventning om at jeg føder før tid så selvom der er 5 uger til termin kunne det måske godt være et eller andet. Nogen der kan genkende det? :help

Sådan havde jeg det igår - Og også lidt idag. Pånær kvalmen... "rart" at vide, at jeg ikke er alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det præcis ligesådan..... Hvor er det rart at høre jeg ikke er den eneste, for var faktisk ved at være helt nervøs.

Jeg mindes bare ikke jeg have det sådan første gang... Ikke så tidligt hvert fald.... Men det er nok helt normalt, når i andre også har det sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saadan har jeg det ogsaa(og kan godt foele at han falder ud) lige med undtagelse af at skulle op saa mange gange om natten. Men har saa mye loes mave, som rumler loesblink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det de sidste 4-5 dage, og jeg er 36+4 i dag. Jeg skal heldigvis ikke tisse mere end 2 gange om natten, men om dagen skal jeg hele tiden. Jeg har også en frygtelig uro i kroppen , og en del murren og stikken i underlivet. Så et eller andet sker der altså derinde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER