Guest

lidt skavanker

5 indlæg i dette emne

Jeg har i dag lidt lidt af en muren agtig følelse i maven, kan ikke helt finde ud af om det er noget eller om det "bare" er luft, har ikke som sådan darlig mave, men den er nu heller ikke ligefrem "i orden" lille fisen bevæger sig lystigt, og det kan jo også være hende der trykker. Har bare ikke haft den følelse siden tidligt i graviditeten...

Og så et spørgsmål om brystvorter for av for ind i H*****E de svider... jeg lægger og har derfor brugt amme indlæg, købte er første og de bedste jeg kunne få fingre i, hvilket blev liberos. Jeg har dem på hver dag, da jeg lægger faktisk hver dag. Men nu er jeg i tvivl om det er verdens bedste idé da mine vorter nu ikke bare er ømme men svider. Jeg er lidt bange for at det er svamp, da jeg altid har haft meget candida svamp i kroppen og ofte lidt under det både i munden, for neden og andre steder. lige nu er det i udbrud for neden. Men når jeg læser beskrivelsen i liberos bog så passer det ikke helt, for de skaller ikke.

Jeg sover aldrig med indlæg og har ikke smurt dem med noget.

Jeg har et moders mærke på mit ene bryst som med graviditeten er blevet meget mørkere og vist også er vokset lidt udad, men ved ikke om det er normalt da det jo sidder tæt på vorten som jo også er mørkere forandret i forbindelse med graviditeten.

Nogen der har nogen kloge ord til de 3 skavanker? Vil snakke med lægen om moders mærket næste gang jeg skal til undersøgelse. Men er det andet normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville ønske jeg kunne hjælpe men har desværre ikke nogen gode råd :-( Kæmpe krammer din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht til modermærker, så synes jeg også at et par af mine er blevet en anelse større. Og så har jeg fået en hel del nye her i graviditeten.

Min mor sagde at det var meget normalt, og havde noget med hormonerne i kroppen at gøre. Ved ikke om det er rigtig, men så længe de ikke klør eller gør ondt, slår jeg mig til tåls med den forklaring.

Mht brystproblemerne og indlæggene, så har jeg fået af vide af min søster (der har 4 børn, og altså har været der 4 gange) at ens brystvorter bliver meget irriteret af at have indlæggene på hele tiden, og at man bør "lufte" dem lidt engang imellem. Hun fortæller at hun i 3.trimester var nød til at gå rundt en times tid eller to hver aften, enten i bar overkrop :P , eller med en tynd sloggitop på, uden indlægget for at der ikke gik svamp i. Det samme i den første tid hun ammede.

Jeg lækker ikke, så jeg har ikke selv testet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også hørt at det er en god ide at lufte ens bryster et par timer om dagen :rolleyes

Jeg har også den der.. Ja, "murren".. Tit, kommer den faktisk i perioder, og det er ofte når jeg er træt eller kroppen sådan er "brugt" - især om aften.. Så jeg tror simpelthen det er fordi kroppen vokser, arbejder og generelt bare at musklerne pludselig belastes på en ny måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar piger - muren i maven VAR mave problemer så det gik over :) jeg sover ikke med indlæg af den grund at jeg tror det er bedst. Tror jeg vil købe nogle stof/silke/uld indlæg, tror det er lettere at "ånde" i dem.

Smurte i dag med baby olie det har virket i dag, men vil ikke smøre for tit, de skal jo ikke "vænnes" til det. Jeg er heller ikke super nervøs for moders mærket, det virker ikke sygt, klør eller er ømt. Men må hellere spørge lægen. Det kan jo fjernes ret let.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER