Zicla

Den sidste lægebesøg

3 indlæg i dette emne

Så har jeg været til min sidste læge besøg:

Alt gik rigtig godt... Dog måtte han lige løfte en pegefinger at jeg skulle drikke mere, for han havde taget min blodtryk et par gange for at se om alt er som det skulle være. Første gang var den lav, men blev bedre anden gang;-) Så fik jeg taget urinprøve og der kunne han også se at jeg skulle drikke mere. Gør ikke andet end at drikke meget, men ikke nok kan jeg regne ud...

Der blev hørt hjertelyd og mærket min mave, men alt er som det skal være. Heldigvis.

Jeg blev dog overrasket over at han kunne lave et fosterskøn på baby for det har jeg ikke oplevet før at en læge gør. Er det normalt han gør det?

Jeg er 33+2, vægt: +11 kg, sf mål: 35 og fosterskøn på 2500 g... Jeg blev helt paf da jeg så at han havde skønnet baby: Jeg var til jordmor i sidste uge og der lå babyskøn på: 2200 g så baby har taget en del på, på en uge, det vil sige at baby har taget 300 g på... Hold da op så jeg tror at jeg får en stor baby på over 4000 g igen... Min store datter vejede 4300 g da hun blev født så mon ikke baby hængter sin søster på:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min læge lavede Vægtskøn, da jeg var til den sidste lægeundersøgelse i 32. Uge ellers har han ikk gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da til at være et godt besøg.

Min læge har også givet foster skøn. Men det er jo kun et gæt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER