mette34

Har fået en tid til Nakkefoldscanning

6 indlæg i dette emne

Ja så kom det ventede brev fra kolding sygehus endelig... Jeg skal til nakkefoldscanning tors. Den 26. April... Jeg glæder mig og er meget spændt og en smule nærvøs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jbii :loveshower tænk at man kan blive så glad for et brev fra sygehuset :rolleyes det blir rigtig spændende.... og der er heldigvis ikke lang tid til. Jeg skal scannes dagen efter dig og er også selv MEGET nervøs..så kan godt forstå din nervøsitet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Det er skønt når der sker noget. Og bliver da fantastisk at se den lille spire :) Jeg lover at krydse fingre for jer, når i skal afsted! Selv skal jeg afsted i morgen og er MONSTER nervøs! Håber bare at alt er som det skal være :)

God dag til jer, piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ændret min tid til scanningen i dag, da min kæreste ikke ku ta med den 26. April, da han skal på kursus... Så jeg skal afsted den 2. Maj i stedet for... Så skal vente 14 dage på at se bebs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid den 30/4 og jeg kan næsten ikke vente :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende med NF! Det er jo lidt af en milepæl. Vil krydse alt hvad jeg kan for jer piger :) :)

Jeg var selv til NF scanning igår. Men da jeg kun lige var rundet 11+0 var bebse ikke lang nok endnu til at nakkefolden kunne måles! SUUUUK! Så nu har jeg først tid igen 3. maj :( Det slog mig lige lidt ud! MEN det var dog stort at se spiren... Hjertet bankede derud af, og den vitterligt nærmest løb rundt derinde! Og så var den allerede begyndt at drikke, for man kunne også se en fin lille fyldt blære! Min kæreste er helt oppe at ringe, og jeg tror lige at det var det der skulle til, for også at gøre det virkeligt for ham <3

Men SUK hvor vil jeg bare gerne have vished om den nakkefold. Jeg er dog ganske optimistisk :)

GOD weekend piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER