Guest Sutteflaske

Selvopvarmende Sutteflaske

5 indlæg i dette emne

Hej alle,

Vi er nogle studerende på DTU, som er i gang med et projekt, hvor vi skal skrive om en ny idé.

Vores idé går ud på at lave en selvopvarmende sutteflaske, som automatisk varmer mælk op til 37 grader på 1 min. Sutteflasken skal kunne sættes til strøm, når man er derhjemme hvorved den lades op.

Når man tager på tur kan flasken tages med uden at tilslutte den til strøm, og man kan automatisk varme mælken op ved at trykke på en knap. Flasken er lavet af økologisk materiale og har et digitalt ur, som viser det præcise antal grader mælken har i flasken.

Vi håber I har lyst til at bruge 1-2 min på at svare på dette spørgeskema omkring vores idé.

http://www.surveymonkey.com/s/H28WHYK

Tusind tak for hjælpen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en super idé, og specielt det at man ikke skal købe nye patroner er godt.... Så er flasken jo en engangs-investering :)

Mit problem ville nok være at jeg ikke ville investere i mange af disse flasker, (som nok er noget dyrere end alm. Flasker) men kun ville have én eller 2 til at tage med på tur... Og så have alm. flasker til hjemmebrug.......

Og så vil man stå med to forskellige slags sutter/tutter, og det er ikke sikkert baby kan finde ud af det....

Kunne man evt lave forskellige sutter, som svarer til de mest alm. flasker (mam, Avent osv) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes den ikke allerede? Den der illiamo ting med patroner til. (kan ikke lige stave navnet rigtig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes den ikke allerede? Den der illiamo ting med patroner til. (kan ikke lige stave navnet rigtig)

Forskellen er så vidt jeg kan se at den "nye" ikke bruger patroner men kun strøm, så det er en engangs investering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det lyder smart. Især til ture..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER