Maybe

Så fik jeg købt ventetøj

2 indlæg i dette emne

ja det var faktisk lidt af en "oplevelse" men den by hvor jeg bor i er totalt øde for ventetøj, selvom den ikke er lille.

så havde jeg fået at vide Silkeborg, det er sagen, der er meget at finde.'

og H&M har meget og fint. jo deres overdele er fine :)

når men en gravid veninde og jeg begiver os afsted til Silkeborg.

da vi ankommer til H&M bliver vi noget skuffet over det "store" udvalg, en lille afd. i hjørnet på denne kæmpe forretning, vi kiggede lidt på hinanden...what? that's it?

når men vi kigge da på det og vi er begge L piger men ikke overdrevet store. men det ender med at jeg står i en str. 46 buks og jeg kan da komme i dem men sidde tjekket bestod de bestem ikke og som det eneste ud af 4 par der bare var nogenlunde stod mine gravidlitetshomoer af.... :gal jeg fik fundet et par shots og 3 overdele, men det var ikke det jeg stod og manglede nu og her, det var BUKSER, vi var iforvejen mødt med: I må max have så og så meget med ind og vi kan give jer resten når vi bytter rundt (har aldrig forstået deres system) og KÆMPE KØ.....

når men vi får betalt for mit, min veninde kunne ikke bruge noget af hendes,,,, jeg kigger meget rebelsk på hende. Er vi dem der er kørt til Herning?

og vi hopper så i bil for at tage den ekstra tur til Herning ^_^

her hvade jeg nemlig hørt om http://www.anita-design.dk/ og ja tak ventetøj til alle typer og et super udvalg i en god kvali. jeg fik 2 par bukser 1 i str L og et par cowboy bukser i str. 42... ja de damer 42 og alt sad perfekt og dejligt blødt, især de sorte bukser var Anita design er OVERSKØNNE at have på.

Deres amme BHer er overskønne og jeg kan allerede bruge dem nu, da de kan udvides og har lidt ekstra plads til at de kan vokse og de holder dem rigtigt godt nu og de er så bløde og kun til 200 pr. stk.

ventetrusser blev købt og lidt andet :) og servicen var i top og prisen meget rimelig.

så de damer smut til Herning hvis i har muligheden :)

kors jeg var træt da jeg kom hjem efter dagens oplevelser men de var det værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den eneste gang, jeg kommer forbi Herning, er når jeg om 4 uger skal til Backstreet Boys/NKOTB-koncert :glad

Men jeg kan se de også har webshop, så linket er lige føjet til mine favoritter :tak Det ser fint ud og rigtig billigt også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER