Bamse&Kylling

Nuna Leaf, skråstol

8 indlæg i dette emne

Hej alle.

Er der nogen, der har erfaringer med nuna leaf skråstolen?

Synes umiddelbart den ser smart ud, men også lidt stor og klodset?

Hvor længe kan man bruge den? I babysams katalog står der op til 50 kg, da den kan bruges som en stol senere. Men på nettet står der 15 kg..! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville kigge på deres hjemmeside, de må vide det. Nuna.eu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer. Har ikke brugt skråstol til mine børn. Personligt synes jeg det er unødvendigt og ser det egentlig kun som et opbevaringssted. Jeg har brugt slynger og vikler istedet og det er der jo nogle, der synes er lige lovlig hippieagtigt - sådan er vi jo så forskellige :D

Synes prisen er ret pebret på stolen og mon ikke baby er blevet for stor, hvis den vejer 50kg :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den kan ikke kun bruges til baby, men også til større børn, tror faktisk der på 80 kg. på hjemmesiden.. så voksne kan også bruge den som stol..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi regner med at ønske os den i barselsgave/dåbsgave!

¨

synes den er fantastisk flot.... og jeg synes netop det er smart at den kan bruges i lang tid! også når børnene er større ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... Den skråstol er min drøm.... Ville megagerne have sådan én :loveshower

Men den er dyr synes jeg, så vi nøjes nok med den gamle vi har :rolleyes

Men alt hvad jeg har set om den, fortæller mig den er god.... Har også gramset på den i Babysam mange gange :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer. Har ikke brugt skråstol til mine børn. Personligt synes jeg det er unødvendigt og ser det egentlig kun som et opbevaringssted. Jeg har brugt slynger og vikler istedet og det er der jo nogle, der synes er lige lovlig hippieagtigt - sådan er vi jo så forskellige :D

Synes prisen er ret pebret på stolen og mon ikke baby er blevet for stor, hvis den vejer 50kg :o

Jeg har også tænkt på at bruge slynger, men havde ikke tænkt det skulle være i stedet for en skråstol..

Puha, der er så meget, når det er første baby og det er svært at vide, om det hele er nødvendigt!

Men synes Nuna Leaf ser helt fantastisk dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna fik en af farmor og farfar i dåbsgave og det er en rigtig lækker stol. Den er lidt stor, så man kan f.eks. ikke så godt stå på køkkenbordet, men til gengæld kan den ganske rigtigt bruges rigtig længe :)

Jeg tror ikke vi selv ville have brugt så mange penge på den, men vi er glade for den,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER