helle b

tegnblødning.

4 indlæg i dette emne

Hej

Hej :)

Har siden onsdag morgen haft tegnblødning og masser af slim kommer ud af mig.

Og det er altså ikke lige lækkert hver gang.

Jeg har hyppigt MEGET kraftige plukveer som bare gør SÅ ondt, men der sker ikke en skid.

Fik kørt nogle kurver i torsdags på termindagen og alt var bare fint. Spurgte TRE jordemødre om

de ikke ville undersøge mig indvendigt men det ville de ikke :/

Synes bare det er længe med det slim og blod og nu er det også begyndt at være blod i trusseindlægget når jeg skal tisse.

Det er ikke kun når jeg tørre mig.

Er bare frustreret og irriteret at jeg skal gå over tid, og så have de tegn her og så sker der ikke en fløjtende fis !!!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo alt sammen gode tegn, så der sker nok snart noget, men når man er utålmodig og meget klar, som du lyder til at være, er snart bare ikke lige det svar man gerne vil ha :whistling Når plukveerne begynder at gøre mere ondt kan det også være begyndende veer, men de skal jo blive regelmæssige før det er "rigtige" veer.

Held og lykke med din sikkert ret snarlige fødsel. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal ringe derind igen og fortælle om din bekymring. Man skal altid følge sin mave fornemmelse. De fik ikke mig til at rende rundt med frisk blod i bindet. Håber de lytter til dig og du kan fånoget ro på.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bløder mere end det du har informeret dem om sidst synes jeg du skal ringe igen. Hvis ikke de vil gøre noget så er det bare igang med støvsugeren eller en god gåtur så kan det være, der kommer gang i noget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER