rusternille

Vores babyer bliver drager!!!

11 indlæg i dette emne

Hej Ladies..

Jeg går tit rundt og funderer over hvordan mit fantastiske lille barn bliver, oooooog det ved jeg at i andre kommende mødre da også gør, -og så kom jeg i tanker om at tjekke barnets kinesiske stjernetegn, oooooog det er dragens år i år!! :toot

http://dk.radio86.com/kinesisk-horoskop/kinesiske-stjernetegn-dragen-fodt-i-feks-ar-1940-1952

Lyder ikke dårligt hva?? - tænker bare lidt, mon vi alle får ens børn??? :blink

Nååååååårh men det var bare lidt pjat.. -og undskyld til dem der synes at dette burde være under alternativ snak!

God dag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er må være gode børn- min bonusdatter, som i øvrigt er drage, er i hvert fald en skæppeskøn tøs :loveshower Som regel i hvert fald :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg heller ikke i tvivl om at det bliver... -drager er da bare alt for seje!!! :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal da lige studeres lidt nærmere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I januar var vo jo paa bryllupsrejse og var saa heldige at fejre det kinesiske nytaar med en masse kinesere og thailaendere. Det var en stor oplevelse og alle var meget optagede af, at vi venter en lille drage, for det er et meget velanset tegn - saa velanset, at der babyboom i Asien i Dragens aar. Vi koebte faktisk en lille dragefigur i guldfarvet med hjem til vores dreng, for det var ret specielt alligevel, med en lille drage i maven paa bryllupsrejse i Thailandloveshower.gif

Min mand er Tiger og jeg er selv drage, saa kan bekraefte, at det er et dejligt tegn 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt! Fandt lige ud af at jeg er tiger, manden er hund, sønnen er okse og nu for vi så en lille drage. Sejt at være drage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor sjovt, jeg er selv drage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes faktisk det er lidt sjov at det er dragens år... vi viste ikke på forhånd da vi valgte navnet Elliot til vores søn at det var dragens år... så da svigermor fandt ud af det så købte hun selvfølgelig en bamse fra Disneys Dragen Elliot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da ikke helt dårligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes faktisk det er lidt sjov at det er dragens år... vi viste ikke på forhånd da vi valgte navnet Elliot til vores søn at det var dragens år... så da svigermor fandt ud af det så købte hun selvfølgelig en bamse fra Disneys Dragen Elliot :loveshower

Aj, hvor soedt rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt. Men umiddelbart en lidt anden personkarakteristik end hvis jeg går efter det "måneds-stjernetegn", som jeg ellers regner med at min baby bliver: krebs. :)

Spændende at se om han bliver det ene eller det andet så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER