Little Miss

Snotnæse

7 indlæg i dette emne

Jeg har den sidste halvanden uges tid haft løbende næse. Så løbende næse at jeg vågner om natten ved at den pludselig begynder at læbe. Det er klart værst om morgenen men som sagt hvis jeg vågner om natten og skal op og tisse er det helt sikkert jeg vil bruge 1-2 timer på at få min næse til at stoppe med at løbe...

Jeg ikke bruge næsespray af to årsager. 1 - har tidligere været afhængig af næsespray. 2 - har fået strenge ordre om ikke at bruge næsespray når jeg er gravid da det ikke kun får slimhinderne i næsen til at trække sig sammen men også slimhinderne omkring Spunken.

Derudover lider jeg af astma/allergi men har ikke haft nogle problemer rigtigt de sidste par år. Men det er som om graviditeten har pillet ved alt så jeg har allerede nu lidt problemer med vejrtrækningen. Jeg fatter det ikke for der er ingen pollen i luften.

Er der andre der har oplevet noget lignende????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2

Jeg er også mere snottet og tilstoppet (sådan lidt på skift mellem det ene og det andet). Og får også blodnæse sådan relativt tit. Mega irriterende :prik

Har du overvejet at skylle næsen med saltvandsopløsning? :) Eller dampe ansigtet (og dermed også næsen) med kamillete? :) Begge dele kan lindre lidt, synes jeg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet med saltvandsspray men det virker på ingen måde.

Vil da forsøge med lidt damp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt som gravid at blive mere snottet! Det har jeg læst mig til :) Da jeg også den seneste tid er blevet mere stoppet, primært om morgenen. Det har noget med den øgede blodtilstrømning der sker, som gravid og dette går i vores slimhinder.. Derfor kan man også opleve at få eller have mere næseblod. Jeg bløder næsten hver morgen når jeg pusser næse :)

Mit bedste råd og sundeste er at købe et næsehorn og så skulle næsen.. Det lyder måske klamt (det synes nogen) Men jeg synes det er ganske fantastisk! Man føler sig ren i hele kraniet bagefter.

Jeg tror heller ikke at du kan finde et produkt der kan, hvad næsesprayen kan 100% - desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også at stoppet næse og næseblod hver gang jeg pudser næse. Har også prøvet med saltvand, synes heller ikke det virker. Så tror også jeg vil prøve med noget damp.. For det er da til at blive helt skør af, ikke at kunne trække vejret ordenligt.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke stoppet næse. Faktisk det total modsatte. Den løber hele tiden - og kilder. Som om jeg har noget i næsen som gør jeg skal nyse. Hvis bare den var stoppet. Har allerede idag brugt en rulle køkkenrulle (og er fået over til at dele hvert stykke i to) :-((((((

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde også tit stoppet næse og jeg havde næseblod næsten dagligt

det er absolut ikke sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER