9 indlæg i dette emne

Så blev det min tur i dag til JM :loveshower hun er bare noget at det dejligste menneske :whistling

men alt var som det skulle være, hjetelyd :loveshower alt til ug så en dejlig dag :loveshower

God påske til jer alle :smilie_oster05: :smilie_oster05: :smilie_oster05:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk med at godt JM besøg inden påske :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt, tillykke med hende.. Håber min første oplevelse bliver ligeså god..

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god jordemoder!! Det har jeg også fået :)

Og rigtig god påske :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder dejlig med en sød jordemoder.... er spændt på mit første besøg i næste uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, håber også at jeg får en sød jordemoder :) hvad sker der egentlig til første jordemoderbesøg hvis man må spørge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, håber også at jeg får en sød jordemoder :) hvad sker der egentlig til første jordemoderbesøg hvis man må spørge? :)

man får en god snak , hun måler blodtryk , tjekker urin, måler sf ( fra skamben til hvor livmoder er) Det bedste er at hun finder hjerte lyden :loveshower glæd jer , det tog en 1 time med mig, men jeg har jo os været der mange gange :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man får en god snak , hun måler blodtryk , tjekker urin, måler sf ( fra skamben til hvor livmoder er) Det bedste er at hun finder hjerte lyden :loveshower glæd jer , det tog en 1 time med mig, men jeg har jo os været der mange gange :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid :gravid

Okay, det vil jeg så glæde mig til :) det er så spændende det hele når det er nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg også været afsted til 1. jordemoderbesøg og hun var heldigvis også rigtig sød :) Pyyha, havde frygtet en sur gammel en ;-)

Og skønt at høre hjertelyd igen :indsæt-selv-overglad-smiley-her-da-jeg-ikke-kan-finde-smileys-når-jeg-skriver-fra-telefonen:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER