MamatilJ&M

Åbent eller lukket puslebord/kommode?

4 indlæg i dette emne

Jeg bruger rigtig meget tid på at kigge pusleborde/komoder lige pt. Og skifter holdning rigtig tit.

Kan ikke finde ud af hvad der er smartest. En åbent eller lukket puslebord. Bliver man træt af at skulle åbne og lukke skabe eller trække skuffer ud? Og er det til at gøre mens baby ligger på bordet? Eller er det nemmere bare at have en åbent puslebord, hvor man bare hurtig kan stikke potterne ned og tage det man mangler?

Gode råd og erfaringer søges.

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et lukket med skuffer hvor tøj og stofbleer ligger i - det er jo ikke ved hver pusling man skal bruge det, så det er rart det er lidt af vejen. Bleer, cremer, vatpinde, skumklude osv. står i kurve ovenpå puslebordet, så det er nemt at komme til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et lukket med skuffer hvor tøj og stofbleer ligger i - det er jo ikke ved hver pusling man skal bruge det, så det er rart det er lidt af vejen. Bleer, cremer, vatpinde, skumklude osv. står i kurve ovenpå puslebordet, så det er nemt at komme til :)

:ditto

Jeg er meget glad for mit :)

Desuden kan mit blive til en almindelig kommode bagefter. Det synes jeg er smart, så det ikke kun kan bruges som puslebord.

Det ser også mindre rodet ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et åbent der kan blive til en reol bagefter. Jeg har åbne kasser stående med de ting jeg bruger hver gang ovenover pladen så de er nemme at komme til og så har jeg nogen større kasser nedenunder til at gemme reservetingene af vejen som jeg ikke skal have fat i hver gang.

Jeg tror jeg ville blive irriteret hvis jeg hver gang jeg skulle pusle skulle åbne en skuffe for at få fat i bleer eller klude, men det kan jo være en vanesag :) Især klude vil jeg mene skal være nemme at komme til for hvis der virkelig er skidt igennem eller bliver det mens bleen ikke er på, skal man ikke stå og rode med at åbne en skuffe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER