Mor til de skønne

Ang. X-factor har I så set?

29 indlæg i dette emne

Det syns jeg så ikke. Syns faktisk ikke Ida er så god som alle gør hende til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det syns jeg så ikke. Syns faktisk ikke Ida er så god som alle gør hende til.

Helt enig.. Synes faktisk hun er ret så "snork".. Kedelig.. Man har hørt hende en gang, også er det ligesom "det".. Sådan har jeg det også lidt med Line!

Synes faktisk at Morten Benjamin og Sveinur gjorde det bedst i går: Ikke fordi det lød specielt godt, men fordi de var SÅ langt fra hvad der var "dem", men alligevel gjorde det deres... De to piger synes jeg virkelig bare var kedelige... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk, at alle gjorde det ret godt igår. :) Synes det lød SÅ kønt, når Ida sang "Nangijala", jeg blev virkelig rørt over Lines sang, Sveinur klarede sig bare super i forhold til at det slet ikke var hans genre, og Morten Benjamin synes jeg egentlig også gjorde det ret godt :)

Men jeg får simpelthen svip af Idas hånd. :rolleyes Og jeg synes helt ærligt ikke, at hverken Sveinur eller Morten Benjamin lyder så fantastiske sådan generelt. Og jeg synes lidt at jeg mangler nogen at heppe på, efter at Jean Michel og Nicoline Simone er ude. Og hvor er det bare fladt at se X-factor når der ikke er nogen, der skal ud. <_<

Rasmus Seebach-temaet synes jeg var underligt... Jeg kan som sådan godt lide Rasmus Seebach, men når de tidligere har haft Beatles tema og Michael Jackson tema, så synes jeg det er noget spøjst noget, at vælge Rasmus Seebach, der bare SLET ikke er ligeså stor. :rolleyes

Suk, jeg håber at det bliver bedre på næste fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig trist over at Jean Michel har valgt at forlade X-Factor, men jeg respekterer fuldt ud hans valg. Min favorit har altid været ham eller Sveinur. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER