Barbamama

Tilbud på Tots Bots

5 indlæg i dette emne

Jeg vil bare lige nævne at Cheeksandcherries.co.uk har 25% på Tots Bots V2 bleer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Have seen, darling, og de har ogsaa Close Parents Pop-In billigt :)

Jeg tror altsaa ogsaa, at jeg vil have en enkelt Bitti Tutto i gul - udenfor budget whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Have seen, darling, og de har ogsaa Close Parents Pop-In billigt :)

Jeg tror altsaa ogsaa, at jeg vil have en enkelt Bitti Tutto i gul - udenfor budget whistling.gif

Uh spændende, det er ikke en AIO, er det vel? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende, det er ikke en AIO, er det vel? :)

Baade Bitti Tutto og Pop-In har saadan nogle snap-in indlaeg. Altsaa ikke lomme, men saadan at man ville kunne tage indlaegget ud og saette et nyt i ved mindre tissetaare. Jeg har bestilt 2 Pop-In Bambus, som ligger hos min soester (sparede jo lige porto inside UK, he he), saa glaeder mig til at se, hvad det er for nogle. Men de skulle vaere gode til smaa babyer(aka. ogsaa new born). Bitti Tutto kan goeres naesten ligesaa lille som deres Itti Bitti'ish i en small og er bare vild med den minky i gul rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baade Bitti Tutto og Pop-In har saadan nogle snap-in indlaeg. Altsaa ikke lomme, men saadan at man ville kunne tage indlaegget ud og saette et nyt i ved mindre tissetaare. Jeg har bestilt 2 Pop-In Bambus, som ligger hos min soester (sparede jo lige porto inside UK, he he), saa glaeder mig til at se, hvad det er for nogle. Men de skulle vaere gode til smaa babyer(aka. ogsaa new born). Bitti Tutto kan goeres naesten ligesaa lille som deres Itti Bitti'ish i en small og er bare vild med den minky i gul rolleyes.gif

Ih hvor smart. :yay Den er altså også fin i den gule farve :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER