ki schou

Sådan lægger du større billeder ind

1 indlæg i dette emne

Sådan lægger du billeder ind

Denne guide er lavet af søde Anita/Nitzen1987, som skriver følgende:

Jeg har forsøgt at lave en guide til, hvordan man kan lægge større billeder ind på Babyklar :)

Jeg har siden min tid på bryllupsklar foretrukket at have en bruger på www.photobucket.com - brugerprofilen er gratis :) Man skal blot vælge et brugernavn og adgangskode

Unavngivet.png

Når du har oprettet brugeren kan du selv lave album og lægge massevis af billeder ind. Du skal huske at lave albummet PUBLIC (offentligt tilgængeligt - ellers kan du ikke linke til billederne)

Du uploader billederne på samme måde som hvis de var til facebook :) Du trykker på den grønne knap "UPLOAD" --> "SELECT PHOTOS AND VIDEOS" hvorefter du kan vælge, hvor billederne skal uploades fra på computeren :) Du kan godt uploade flere af gangen - her holder du blot Ctrl-tasten nede og markerer derefter de billeder du vil lægge ind. Når du har markeret de billeder du vil lægge ind klikker du på "ÅBN" hvorefter uploadingen finder sted. Når uploadingen er færdig klikker du "Save and continue to my album" eller "view album"

Du kommer nu ind i dit album der ser sådan her ud

Photobucket1.png

(Blot med dine egne billeder - selvfølgelig ;))

Når du holder musen hen over et af dine billeder kommer denne boks frem under billedet

Photobucket2-1.png

Her kopierer du teksten der står ud fra "IMG"

Photobucket4.png

Billedet er nu klar til at blive sat ind på Babyklar :)

1. Når du opretter en tråd eller laver en besvarelse i en tråd er der en værktøjslinje indsætter du blot den kopierede linje fra Photobucket i din besvarelse

Link-guide6-1.png

Du kan vælge at skrive en tekst ovenover eller nedenunder billedet og du kan sætte mange billeder ind i én besvarelse.

2. Når du har skrevet det du vil skrive og sat de billeder ind du vil have klikker du på den lilla "Tilføj besvarelse" - din besvarelse vil nu se sådan her ud

Indsttebillede4.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.