Charlotte - mig og mine

jag og stik i skeden

4 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er 22+4, og jeg har i dag haft en ubehagelig stikkende fornemmelse forneden, i skeden og ved skambenet.

Jeg har i forvejen en del smerter fra skambenet, pga. bækkenløsning, men de her er anderledes, og kommer ligesom indvendigt.

De er der især når jeg har gået lidt, og forsvinder igen når jeg slapper af. Da jeg var ude og gå med hunden til middag, var det ret ubehageligt, og jeg fik samtidig stik i siden af maven og lysken. Som ved sidestik. Tror også jeg blev hård på maven, som ved plukveer, men det var lidt svært rigtig at mærke med hunden i den ene hånd på vej op ad bakke.

Tænker egentlig at det vel er ligament smerter, men synes alligevel det var ret ubehageligt, også fordi det kommer igen hver gang jeg er aktiv.

Er der nogen andre der har prøvet noget ligende, og kan forklare hvad det mon kan være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min første tanke er Svamp - men ellers er jeg ikke til meget hjælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg slet ikke lige overvejet. Er der ikke noget med at man så er meget rød og øm dernede?

Jeg synes egentlig også mere at det føles som om muskulaturen giver sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet det sammen og talte med min jordemoder og en veninde som er jordemoder og de sagde begge to at med mindre det kommer tur vis og bliver ved er det helt fredeligt at have stik og jag. jeg var selv i uge 20 da jeg oplevede det. Men vær sikker på du ikke render rundt med en blærebetændelse, så hvis du ikke har fået det tjekket ville jeg nok lige gøre det. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER