Girl Next Door

Er forelsket i en vogn

14 indlæg i dette emne

(Til trods for jeg ikke er gravid)

Jeg har forelsket mig i en barnevogn. Og det er på trods af at jeg ikke engang venter mig endnu, og vognen er heller ikke kommet i handlen endnu. Ooog så har min mor + en veninde en barnevogn jeg må få når tid er. Hvilket er dejligt, men tror altså (hvis den stadig findes til den tid) at jeg bliver nødt til at have denne også :rolleyes

Min mor har en silver cross til mig. En absolut drømmevogn. Elsker det klassiske look den har :loveshower

Min veninde har en fancy pantsy en, der intet fylder når man slår den sammen.

Men den jeg har fundet, er et godt miks af dem begge. En silver cross i moderne, men alligevel lidt klassisk look, som kan laves til klapvogn og ikke fylder alverden. I'M IN LOOOOOOVE!!! :loveshower

Nå men i vil vel også se "dyret"?

Her er den:

es6nf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er venner/fan af silver cross på facebook, og der skrev de i går at denne vogn kom i handelen i næste uge - i England tror jeg. Jeg har et link på min iPad hvor man kan få mail når de får den på lager. Kan lige smide det herind når jeg kommer ind til den :) På den side står den til 650£

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det er faktisk ik galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Husk at skrive og spoerge producenten, om vognen indeholder sundhedsskadelige stoffer, for ved sidste TAENK, er der vist noget om en SIlver Cross, som fik riiiigtig daarlig anmeldelse, pga skadelige stoffer. Man kan jo haabe, at de har droppet at bruge skodkemi, men man ved jo aldrig. De skal svare indenfor 45 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at skrive og spoerge producenten, om vognen indeholder sundhedsskadelige stoffer, for ved sidste TAENK, er der vist noget om en SIlver Cross, som fik riiiigtig daarlig anmeldelse, pga skadelige stoffer. Man kan jo haabe, at de har droppet at bruge skodkemi, men man ved jo aldrig. De skal svare indenfor 45 dage.

Jeg tror det er dem med metal kasser de fandt de kemikalier i. Men jeg er af den holdning at når Sundhedsstyrelsen ikke har forbudt dem, så stoler jeg på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er dem med metal kasser de fandt de kemikalier i. Men jeg er af den holdning at når Sundhedsstyrelsen ikke har forbudt dem, så stoler jeg på det :)

Ok.

Den er ogsaa flot , den du har kig paa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er saa ikke i metalkassen, men i forlaederet paa den der gammeldags vogn, man fandt et hoejt antal skadelige ptalater. Jeg skriver det altsaa ikke for at loefte pegefingre, men jeg synes da, at det er vigtigt at vide om en vare kan vaere skadelig for ens barn, uanset om Sundhedsstyrelsen eller Miljoestyrelsen saa siger at det maa saelges til trods for det.

Spoergsmaalet er jo sa aom forlaederet paa den, du har fundet, er uden ptalater.

Smider lige et link om striden: http://fpn.dk/liv/born_unge/article1881125.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt læst de forskellige holdninger i sagen, men det ændrer ikke min mening. Kan ikke udelukke at jeg ændrer mening når jeg engang bliver gravid. Så må jeg til den tid kontakte silver cross og høre dem om skadelige ting og sager i deres produkter. Lige nu vil jeg bare gerne savle over den eneste vogn jeg finder smuk, udover de klassiske silver cross :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig smuk vogn! :loveshower

Jeg ville dog være bekymret ved det med ptalaterne :unsure Sorry for off-topic, men er der mon nogen, der ved hvordan Odder står i forhold til skodkemi? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor er den smuk!! :loveshower

Kan godt forstå du er forelsket :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, det er jo ikke sikkert, at der ptalater i denne her vogn, men uden oenske om at vaere lyseslukker, saa ville jeg bare tjekke op paa det foer koeb. Nu var Odder jo i samme test, ligesom vores Basson, men kun Silver Cross vognen, som ikke er denne her, blev meldt for ptalater.

back2topic.gifback2topic.gifback2topic.gif Det er jo en virkelig flot barnevogncheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER