fuglemor

Halvvejs og MD imorgen!!!

6 indlæg i dette emne

Er i dag nået dertil hvor jeg kan sige at jeg er HALVVEJS!!! Det er simpelthen så skønt. Synes vejen hertil har været lang g hård så håber at de næste måneder bliver lidt sjovere. Glæder mig i hvertfaldt til imorgen hvor vi igen skal de den lille tut. Men kan også godt mærke at jeg er spændt, forventer at skulle hører at alt er ok, men glæder mig virkelig til at høre det. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen :loveshower

Er også selv nået selv sammen milepæl i dag - det er stort :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :glad

Glæder mig til en opdatering på scanningen i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med det :balloons

er sikker på ay alt gå godt i morgen. glæder mig til at høre om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haft en fantastisk dag og en lorte dag. Dagen startede med at være fantastisk fordi vi igen så vores lille tut hoppe rundt og være super fin. :loveshower Hun lå med fødderne helt oppe ved næsen, fantastisk hvad de kan, og viste stolt frem og bekræftede hvad vi viste at det er en lille pige.

Jeg fik desuden målt livmoderhals da jeg har haft en tyngde fornemmelse, her fik vi også fantastisk besked at det er over dobbelt så lang som man gerne vil have den.Så vi svævede hjem på en lyserød sky :7himmel

Da vi så kommer hjem og skal til fastelavns hygge i børnehaven ryger jeg på røven og lander oven på mit ene ben så ingen hygge til mig, men forstuvet ankel som gør nas!!!! Så nu sidder man så her med futten oppe og holder modet op med en skøn scanning. :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt med en god scanning :loveshower

Øv med foden. Pas godt på dig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER