Guest LilleMig

Cody's fødsel :O)

1 indlæg i dette emne

Hejsa tøser... :balloons

Vil da lige fortælle om Cody's fødsel :)

Det hele startede torsdag hvor jeg vågnede om natten med smerter, men de var ikke konstante desværre, og de gik hurtig i sig selv igen, men ikke ret meget søvn til mig desværre..

Så nåede vi frem til fredag, hvor jeg igen vågnede om natten plaget af smerter, men hva pokker, de går jo nok i sig selv igen blev jeg ved med at tænke, men kl 5 stod jeg alligevel op og satte mig ind i stuen, og som ventet gik de i sig selv igen Jeg ringede så til min lillebror omkring kl 9 for at høre om han ikke ville være sød at komme ud og hente Andy og mig, havde behov for noget selskab og noget hjælp mht Andy, for jeg var virkelig ved at være træt, han kom så og hentede os, og kørte os ned til mine forældre, hvor vi fik lidt morgenmad og hyggesnakkede.... det hele var gået i sig selv igen, så jeg havde det helt fint, bortset fra trætheden :zzz

Omkring kl 13 kørte min far os hjem igen, og vi ventede på at Jørn kom hjem..... Han var hjemme omkring kl 14, vi snakkede lidt, og da klokken så blev 16 besluttede jeg mig for at jeg lige ville smutte ind i seng se lidt Beverly, og måske få sovet lidt, men NEJ, det kunne jeg godt glemme, kl 16.30 startede det hele igen, men jeg blev ved med at sige til mig selv at det var noget værre pjat, for når de åndsvage veer kom og gik som det passede dem, jah så skete der jo nok ikke det store..... Hen på aftenen ringede vi så til Andy's gud-forældre, for at høre om de var klar til at tage ham hvis der nu skulle ske noget, og det var de heldigvis.... Men lige efter vi havde snakket med dem gik det hele i stå endnu engang.. SÅ TYPISK

Hen mod kl 21 kom der endelig gang i den, men det var nogle mærkelige veer, for jeg kunne have en 3 - 4 stk i rap som var reglmæssige, og så kunne der måske gå 15-20 min hvor der bare intet skete, vildt underligt.....

Min mor var på arbejde, og havde fri kl 23.30, så da hun havde fri ringede Jørn til hende og spurgte om hun ikke nok ville komme ud til mig, der gik ikke længe, så stod min mor og far her

Jeg ringede så til Fg, hvor jeg spurgte om hvor lang tid der normalt var imellem veerne når man kom ind som 2. gangsfødene, hvor hun svarede 8-9 min... hmm der var 5 imellem mine, så afsted det gik

Mine forældre kørte over og afleverede Andy, og min mor mødes så med os deroppe, vi var der omkring kl 23.45...

Da vi kom ind var der ingen jm til os, da der var 2 fødsler igang, men de ringede så efter en til mig, hun kom så efter ½ time...Hun var super sød, og vi faldt i hak med det samme. Hun tjekkede mig, og kunne konstaterer at jeg var 5 cm åben

Vi kom over på fødestuen hvor vi snakkede og blev enige om at veerne lige skulle komme lidt mere konstant før jeg kunne komme i badekaret, lige efter hun havde sagt det tog veerne til, og bedst som jeg lå på sengen med en ve gik vandet, så skete der ting og sager skal jeg love for.

Jeg var nu åben 7 cm, og kom i badekaret, jeg nåede så kun at ligge der ½ time før jeg begyndte at føle pressetrang, var 9 cm åben nu.... Jubiiii nu er det snart tænkte jeg. Kom med en del besvær op af badekaret og hen i sengen, hvor min pressetrang var meget slem..

Jeg havde presseveer i 13 min, så var den bette mand ude ved os, han blev tørt af, og navlestrengen blev klippet, og han kom så op til mig derefter

Min mor fik et længere fordrag omkring moderkagen, vildt spændene synes min mor :)

Så fra vi kom derind kl 23.45 var lille Cody kommet til verdenen kl 03.43, så det var jo gået pænt stærkt, men heldigvis sprækkede jeg heller ikke denne gang ;)

Så jeg havde en rigtig god fødsel med en rigtig dejlig jm som var sammen med mig hele tiden, og en skøn sundhedshjælper som jeg også havde det rigtig godt med... Kan vist ikke have fået det bedre.... Jm mente at hvis alle fødsler var som min ville det være for nemt tjente penge hihi Men som hun også sagde var det også kun gået så nemt fordi jeg virkelig havde hjulpet veerne med min vejrtrækninger, og arbejdede helt rigtigt med under presseveerne

Kl 9 var vi så på vej hjem igen med et lille nyt familiemedlem :loveshower

Det var lidt herfra. Hatten af for jer hvis i er nået så langt :biglove

:kram

Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER