pukimusen

at fortælle " hemmeligheden"

4 indlæg i dette emne

er i dag 11+6 og efter en fin scanning i går fortæller vi nu familien den og sikke da en lettelse af sige det højt :-) så i dag fik mor nyheden, næste uge min far og nu på søndag få

mandens familie beskeden til en børneføsdag......

og så efter det komme mit arb og mine kære kolleager....

hvem har i fortalt det...

ps. vi har prøvet i ca 6 år hvor 2 endte i tidlig abort... er blevet insiminerede 4 gange men utroligt nok er denne baby lavet på naturligvis... derfor har vi os ventet med at fortælle det til familien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh det er bare sådan en fantastisk følelse at fortælle det :loveshower

Vi gjorde det i sidste weekend efter at have set Blyp for 2.gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt vores forældre og søskende det, jeg har fortalt de fleste af mine veninder det og min mand har sagt det til nogen af hans nærmeste venner. Ydermere har jeg sagt det på mit arbejde..

Grunden til det er, fordi jeg vil hellere at de ved det skulle der gå noget galt. Jeg har også været til en del scanninger m.m grundet en dum start på graviditeten og mine kollegaer ville hurtigt begynde at stille spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har fortalt det til vores forældre og søskende (mangler dog en bror+kone, som får nyheden i morgen ;) )

og så har vi fortalt det til de nærmeste venner!

det var super dejligt at fortælle nyheden..... er alligevel også vildt dårlig til at holde på hemmeligheder! :blush (især mine egne)

det er blevet taget så positivt imod og alle glæder sig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER