SaraLK

gratis babypakker

5 indlæg i dette emne

hej Tøser!

jeg ved godt at der stadig er laaaaang tid til september, men man kan vel lige så godt bruge ventetiden på noget fornuftigt :)

jeg tænkte på om I allerede nu har fået/hentet nogle af de gratis babypakker der findes alle mulige steder... og hvad i synes om dem..

jeg har pt. kun hentet den fra Apoteket, da jeg alligevel skulle derned i går.

den indeholder Apotekets:

babylotion 20ml.

baby shampoo/bad 20ml.

baby salve 20ml.

+ 1stk. desinfektions-serviet.

+ et par foldere omkring deres produkter.

det hele er pakket i en fin gennemsigtig toilettaske i plast.

helt fint.... men troede måske der var lidt mere :unsure (forstå mig ret... er ikke grådig!)

derudover har jeg bestilt den fra Matas og Babysam.... som jeg nok henter i dag :oops jeg kan ikke vente!!!

glæder mig til respons!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende :glad

Har ikke bestilt nogle endnu, men skal jeg helt sikkert have gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hentet nogen gratispakker :) Kan tilstadighed godt have svært ved at tro at jeg rent faktisk er gravid, selvom jeg har set bettefisen et par gange efterhånden ;)

Tror først vi sådan rigtig går i gang med diverse ting til bettefisen efter Nakkefolden! Synes jeg har fået lidt et "chok" efter to lige har forladt vores gruppe... Så ja, jeg venter lidt endnu.. Men har da meldt mig ind i Matas baby halløj og kigger også løs efter div. ting på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha angsten har også meldt sig her - har selv oplevet sene MA'er men jeg skal heldigvis scannes mandag og så babyen i tirsdags :) så melder mig også ind i diverse klubber efter mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må godt nok indrømme at det også har sat sit præg på mig.... :boo

men jeg går stadig og minder mig selv om at jeg er ung, sund og rask.... (og så skal det bare ikke ske for mig!)

selvom jeg ved at det kan ske ligeså vel for mig, som for andre.... men har ikke lyst til at tænke den tanke!

så jeg krydser ALT hvad der krydses kan, for at der ikke er flere i vores terminsgruppe, der kommer med triste meldinger....

nå! :btopic

fik hentet pakke fra Matas og Babysam i eftermiddags, mens manden lå og boblede på sofaen....

super, super fine pakker!

sutter, bleer, magasiner, flere prøver, også på tandpasta! :P

og en fin blespand fra babysam.... men er ikke så sikker på at jeg kommer til at bruge den ret meget, da jeg har en stor spand som jeg bruger til bleer i mit arbejde :whistling

så de to kan da helt sikkert anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER