Tricia33

Er alene og ønsker at insemineres

5 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har besluttet at blive insemineret og vil gerne høre mere fra andre som selv har prøvet det med sæddonor og vil gerne vide lidt mere om I har følt at der har været nogle psykologiske mén ved at blive insemineret og er der nogle herinde som også har valgt at gøre det alene?

Glæder mig til at høre fra jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor spændende. Jeg har ikke selv forstand på det, men vil meget gerne følge din vej til en graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke der er så mange herinde der har gjort det alene, men vil da glæde mig til at følge dig :)

Jeg ved der findes et forum for selvvalgte enlige mødre. Mener det hedder noget med sem forum eller sådan noget. Jeg overvejede det nemlig også engang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg vil være glad for bare at snakke med folk som sidder i nogenlunde samme situation.

Du skriver at du overvejet det engang? Hvad er din historie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg var 24 år, single og ufattelig skruk. Undersøgte om det på nettet, fandt det forum for selvvalgte enlige mødre. Skønne kvinder derinde. Valgte at få min spiral ud, men så ville skæbnen at jeg fandt en fyr selv samme dag. Det holdt 8 måneder, var single i et halvt års tid, og fandt så min nuværende kæreste. Så nåede det aldrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER