måske_igen_3

hej hej

4 indlæg i dette emne

Hej alle i skrukke piger/kvinder/damer,

Så melder jeg mig stille og roligt på banen igen... jeg er stadig meget hemmelig da manden min og jeg endnu ikke er helt sikker på om vi skal have en mere eller ej og i så fald hvornår vi skal begynde at prøve...derfor kan jeg heller ikke fortælle så meget om mig selv eller manden endnu, men kan fortælle at jeg har været herinde to gange før hvilket jo betyder at jeg har to piger i forvejen og derfor er det nummer 3 vi overvejer. -Jeg er mega skruk, men grundet min to tidligere graviditeter og fødsler er jeg ikke sikker på om jeg vil igennem det igen.... og vi skal også flytte hvis vi skal have en mere for vi har ikke pladsen til nummer 3 hvor vi bor nu.

Nå men jeg vile bare lige sige hej og fortælle at jeg følger med på sideniljen og kommer måske ind imellem med et lille kvæk, og lige så snart vi finde rud af om vi skal have en mere skal jeg nok kommet tilbage som den bruger jeg plejer at bruge herinde ( altså hvis vi bliver enige om en mere).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du ikke den eneste der er lidt tilbageholdende. velkommen "tilbage" :balloons

håber i finder ud af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ikke den eneste der er lidt tilbageholdende. velkommen "tilbage" :balloons

håber i finder ud af det :kram

tak tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er på samme vogn. Har to i forvejen og ville gøre hvad som helst for at få flere. Manden mener dog at vi skal vente til de to "store" (2 og 5 år) skal begynde i skole. Så er han til gengæld også med på at få to mere. Han er lidt bange for at få nr 3 for tidligt da han er bange for at det går ud over vore datter som så bliver mellemste barn. Hvis vi venter kommer vi til at have dem i hold i stedet. De store og de små :kuller

Vi ville såmænd heller ikke have plads nu. Vores børn deler værelse - og elsker det. Men der ville altså ikke kunne presses endnu en seng derind :lolhit

Jeg krydser fingre for dig/jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER