MAMMA_LICIOUS

Hjælp

6 indlæg i dette emne

Jeg er nu gået en dag over og har ingen tegn på at mens er på vej.. Mine bryster er rigtig hårde og ømme og synes jeg er rigtig træt..!

Jeg tog en test til morgen som var negativ.. Min cyklus er kun på 25 dage.. Så måske jeg bare ikke kan teste endnu..?

hvad mener i??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh spændende :goodluck jeg tville nok ikke kunne holde mig fra at teste igen i morgen :whistling

Kan ikke give råd angående korte cykluser da min er på 35 dage. Men jeg krydser da fingre for at den er der

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke jeg kan lade vær med at teste i morgen.. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på mens.. Har dog stik i underlivet.. Men sådan plejer det ikke at føles op til mens??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvis du er gået en dag over tiden og får negativ test, så tror jeg desværre umiddelbart ikke at du er heldig i denne omgang :kram2 Jeg tænker at de fleste vel i det mindste har fået en svag skygge eller noget...

MEN hvis du plejer at have en kort cyklus, så kan det jo være, at denne cyklus er længere --> Du kan først se om du er gravid eller du får først mens om måske en uges tid. Så jeg tænker da også, at håbet ikke er helt ude :goodluck

Hvor regelmæssig plejer din mens at være? Jeg ville nok prøve at aftale med mig selv, at jeg først testede om en uge, og så prøve at lave så meget som muligt af alt muligt andet i håb om ikke at gå og tænke mere over en evt. graviditet end højest nødvendigt (ved godt at det er totalt umuligt, men det er et forsøg værd :)).

Håber at de to streger bare er langsomme til at vise sig! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus plejer at være meget præcis.. Højst ureglemæssig med en dag... Dvs sku ha haft det fredag eller i går..! Har testet til morgen stadig negativ :-(

har simpelthen store hårde bryster og mit underliv opfører sig mærkeligt med lidt stik og det føles bare som om der er noget anderledes... Men i har nok ret i jeg må være lidt tålmodig de næste par dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER