fynboen

Hvordan ved i om i har mælk nok...

4 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig i tvivl om jeg har mælk nok til lillepigen... Igår havde jeg en dag på sofaen sammen med hende, hvor hun fik lov at hænge i brystet når hun havde lyst... Fik rådet fra min SP, fordi det ville gøre at mælkeproduktionen blev øget...

Men selvom hun så fik lov at hænge i brystet, føler jeg bare stadig ikke jeg har nok mælk... Hun fik også lidt flaske ved siden af igår, og det røg ned alle gangene...

Jeg synes altså det er lidt frustrende...når man virkelig gerne vil amme og man så er i tvivl... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik at vide, at det er normal, hvis der går to uger, til amningen fungerer helt 100%. Jeg tror, du skal tage det helt med ro, og lade hende sutte så meget hun vil de næste dage...mon ikke det kommer til at fungere så?!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis din datter er uberørt af det, har du mælk nok.

Flade, tynde eller slatne babser betyder ikke nødvendigvis at der ikke er mere mælk :)

I starten vil dit barn altid kunne spise mere - det har jo fået mad hele tiden i mavsen :) Så hvis du bare putter med din skønne bebs lidt mere og STOLER på at der er nok - så tror jeg altså at det nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammede ham fuldt ud de første 14 dage og jeg var også i tvivl om der var nok fordi jeg ikke havde spændte bryster. Men eftersom han ikke rigtig græd mellem måltiderne og han ikke var sløv eller noget så tænkte jeg at det må være fint nok... Det var det bare ikke for han tabte sig stadig efter 14 dage så Sundhedsplejersken sagde jeg skulle give ham flaske ved siden af og det spiste han også fint.. Nu får han primært flaske for at tage på men ammer også engang imellem.. Jeg ville også rigtig gerne bare amme men jeg har set egentlig fint nok nu med at han får flaske og det vigtigste er at han har det godt.. Det pisitive ved flasken er ko at farmand også kan give mad og få de hyggestunder med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER