Barbamama

Forsølvning af sut

4 indlæg i dette emne

jeg drømmer om at få forsølvet Valdemars første sut som et varigt minde :loveshower

Er der nogen, der kender et godt sted, som de vil anbefale og evt. ved hvad det ca. koster? Eller går man bare til en guldsmed eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved at da mine bedsteforældre forsølvede vores sutter (for 31, 29, 23 og 18 år siden) gik de bare til.en guldsmed. Du kunne eventuelt ønske gavekort/penge til det, til barnedåben... det vil da være den perfekte dåbsgave... min mor fik den ene af sine første sko forsølvet, den er bare SÅ fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror gså du bare skal forhøre dig hos en guldsmed. Til mit bryllup fik jrg forsølvet en af roserne fra min brudebuket, og der spurgte jeg bare hos en guldsmed, mener det kostede omring 1500 kr. for en enkelt blomst, men det er et par år siden. Forresten super idemed at forsølve den første sut, det kunne jeg også godt finde på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har fået for sølvet en sut i dåbsgave til begge mine børn det har været ved Palmø ( guldsmed ) pris 750 kr pr sut det tager så rimelig lang tid mener hun har skulle bestille dem ca 3 uger før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER