Guest

Odense-IVF - 5 ***** herfra

3 indlæg i dette emne

Hej piger. Jeg er relativ ny herinde på BK men har været på et andet forum i en del år. Jeg har en anbefaling til jer efter en helt igennem fantastisk oplevelse idag.

 

Jeg har Oskar på 4 år. Oskar er IVF barn lavet på Hillerød/Riget i 2010. Vi har nu i over 1½ år været igang med projekt lillebrøster uden held. I marts startede vi op på CFC men efter en række aflyste forsøg (4) og mangelfuld kommunikation og seriøsitet har vi nu valgt at skifte. Vi har så valgt et lidt utraditionelt valg, da vi er bosiddende på Sjælland men har valgt Odense-IVF.

 

Efter vores sidste forsøg på CFC med ÆU hvor der ikke var nogen æg i folliklen fik vi taget blodprøver som desværre indikerer at min ægreserve er meget lav. Jeg har den seneste uge skrevet sammen med lægen på Odense-IVF, som idag gerne ville se mig til en scanning for at rådgive os bedst muligt. Og hvilken en forandring. WOW.

 

Førstehåndsindtrykket er en flot klinik i hjemlige omgivelser med sofamøblement og afslappende og smilende medarbejdere. Mødet med Mikael, som er min nye læge bød på en scanning som for en gangs skyld (modsat CFC) var grundig, forklarende og så behagelig som sådan en scanning kan være. Normalt er det ret smertefuldt for mig at blive scannet men ikke idag. Til stor overraskelse var der 3 æg, 1 stort på hver æggestok og et lille. Til ÆU på max dosis Gonal-F i sidste cyklus formåede jeg kun 1 æg men uden follikel så dette var uventet. Der blev lagt en plan som er meget udførlig, grundig og vi fik forventningsafstemt med pris.

Odense-IVF vil gerne tiltrække Sjællandske patienter og derfor giver han nedslag i prisen som modsvarer broudgiften over Storebælt. Jeg tog derover med frygten om at jeg måtte affinde mig med tanken om kun 1 barn men er nu hjemme med en fornyet optimisme om at det kan lykkes. Klinikken håber jeg ringer om 2 uger med en positiv test med hjemmerul - for chancerne så gode ud nu hvor vi har 2 æg i ustimuleret cyklus. Så til alle jer, der har dårlige erfaringer eller ønsker en second opinion - så vil jeg gerne på det kraftigste anbefale Odense-IVF.

 

Jeg kører uden tvivl den længere vej, mod at opleve SÅ fantastisk en service og hjertevarme mennesker, hvor jeg ikke bare er "et nummer i køen" men hvor de ved, at dette handler om at lave mirakler. Så nu er rådet givet videre til alle jer andre  :lovebk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du havde en skøn oplevelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du havde en skøn oplevelse :kram2

 

Ja, det var så langt fra fornemmelsen af at være "et nummer i køen" som mange skriver om. Her var det virkelig personligt og der blev taget god tid til at snakke og vende alle tanker og bekymringer og forventningsafstemt på forhånd. 

De virker enormt dygtige og her tror jeg det er en fordel det er et mindre sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER