SweetAim82

Tilmeldt behandling til IUi, hvorfor ringer de ikk

3 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Fik min mens i går så er på CD2. Vi er tilknyttet fertillitetsklinikken på OUH og i går kl 16.10 ringede jeg og talte med deres telefonsvarer i forhold til at tilmelde mig behandling (håber der er andre der også er tilknyttet OUH).

Jeg forventede/ forventer de kan jo nå det endnu egentlig et opkald i dag, da jeg sådan kan se mig frem til at mange oftest starter hormonbehandling på 3. Dagen og det er vel lige som i morgen og kunne da være rart ikke at skulle køre flere timer for at finde et apotek med døgnåbent :)

Nå men mit spørgsmål er egentlig at da vi var på OUH snakkede lægen om at man ikke kan få tabletter da de er i restordre, og hvad får man så og hvornår? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste gang jeg skulle have pergotime tabletter var de i restordre. Jeg fik så i stedet ordineret Gonal-f sprøjter 62,5 enheder om dagen fra CD 3 til CD 10. De finder nok på noget tilsvarende til dig.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang jeg skulle have pergotime tabletter var de i restordre. Jeg fik så i stedet ordineret Gonal-f sprøjter 62,5 enheder om dagen fra CD 3 til CD 10. De finder nok på noget tilsvarende til dig.

Held og lykke :goodluck

Undskyld jeg ikke er vendt tilbage - der skete lige pludselig så meget eller. Jeg blev kontaktet af OUH den dag hvor jeg skrev mit indlæg og kom på pergotime tabletter i 5 dage og så en enkel global f sprøjte de 75 enheder på CD7 og i morgen skal vi scannes det må så være CD9, så det er lidt spændende og også lidt angst provokerende :(

Også held og lykke til dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER