Supernovamor

Trivsel??

6 indlæg i dette emne

Hej Piger

Ja som overskriften siger, så tænkte jeg at vi kunne tage en lille trivselsrunde....

Jeg har termin på torsdag den 9/2 og går egentlig bare og venter på at bebs vil ud. Jeg har mange og hårde plukveer, begyndende vand i kroppen (kan mærke det i mine fingre) og mit helt store problem er manglende søvn. Sådan har det været længe - jeg går sent i seng og står tidligt op, fordi jeg ligger mega dårligt. Vender og drejer mig 50 gange i løbet af natten og bliver meget øm af at ligge. Jeg er selvfølgelig meget træt og kortluntet, når jeg ikke føler at jeg får sovet nok. Det går ud over mine 2 dejlige børn og det er jeg rigtig ked af. Jeg snakker selvfølgelig med dem om hvorfor Mor er anderledes hun plejer, men det er stadig ikke fedt at byde dem en sur Mor :gal

Ellers er alt vel her. Mærker en meget livlig bebs rigtig meget hver dag. En total sprællemand. Og det skær ligesom nedad - tror det er når hovedet rykker længere ned. Andre der mærker det?

Jeg vil bare gerne snart ha bebs ud og nyde tiden derefter med mand og 3 børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers kan jeg oplyse at jeg skal til JM på onsdag - dagen før termin. Og jeg har ikke de store tegn på snarlig fødsel... desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det alt for godt, har dog først termin d 25 men er sikker på lillemanden har ligget de sidste 14 dage nede i bæknet, for har rigtig mange smærter i både lænden og bæknet... Sover stort set heller ikke og har mange problemer med i det hele taget at gå, stå og sidde pga. Smærter.... Så nu må lillemanden meget gerne komme ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvor er det bare ikke sjovt her til sidst :prik

Jeg har idag 14 dage til termin men lillebror må gerne komme NU. Jeg sover heller ikke for ligger bare så dårligt. Min lænd gør så ondt at jeg ofte tuder over den da den trækker i mit pikesmeld så min nakke er helt tossede også. Så min krop er ved at stå helt af af merter men lillebror har det godt. Han er stor og livlig så det er jo dejligt.

Fik igår et anfald og ringede til svanger afdelingen på Roskilde fordi mine smerter er så slemme så i dag kl 10 skal vi derud og ha lagt en plan så jeg ikke skal lide så meget mere. HÅBER VIRKELIG AT DE KAN HJÆLPE

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vand overalt. Kan hverken passer sko eller vanter. Min symfyse er ved at tage livet af mig og babyen holder mig oppe hver eneste nat fra 3-6. Men ellers har jeg det godt og har termin d. 26 men det må MEGET gerne blive før :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja jeg er nu gået 3 dage over tid. Har en del smerter i lænden, og lille fisen i maven presser godt og grundigt nedaf men den har jo også stået fast med hovedet siden 36+4 så den må da gerne snart beslutte sig for at komme ud. Ud over den meget store tyndefornemmelse, så er jeg meget træt og lunten er ved at være lidt kort. Glæder mig rigtig meget til jeg har min baby i armene. Hvis jeg ikke har født inden den 14. så skal jeg til igangsættelses samtale der. Men åhh syntes nu at der er længe til. Jeg sover sådan nogenlunde om natten, men føler mig alligevel aldrig sådan rigtig udhvilet når jeg vågner om morgenen. Lørdag og søndag aften havde jeg nogle små veer som desværre gik i sig selv, og så har jeg ikke rigtig mærket noget til dem siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER