Ezri

Den bedste hvidløgspresser?

18 indlæg i dette emne

Min mand har snart fødselsdag, og jeg vil rigtig gerne give ham en hvidløgspresser.

Det lyder måske som en kedelig gave, men hver gang han skal vaske hvidløgspresseren af, står han og bander og svovler over, hvor træls det er at den ikke er til at gøre ren og hvidløgssnasket sidder fast...

Så har I en hvidløgspresser, som I er rigtig glad for, vil jeg gerne have anbefalinger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den fra IKEA og min mand siger det er den bedste han nogensinde har haft :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den fra IKEA og min mand siger det er den bedste han nogensinde har haft :loveshower

Er det den, hvor man kan tage den metal-dimmer med hullerne i ud? For den har vi nemlig, og den er han IKKE glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den, hvor man kan tage den metal-dimmer med hullerne i ud? For den har vi nemlig, og den er han IKKE glad for :)

Prøv at gå på deres hjemmeside det er den til 49 ja hold da op en pris. Men den kan åbnes helt og er derfor nen at rengøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en der har "pigge" på bagsiden, der kan skubbe eventuelle rester ud af hullerne. Kigger lige efter et billede!

Men den er god og den bedste jeg har haft! (Det er ikke præcist den på billedet men det ligner lidt)

9333.Jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få en i IKEA med sort håndtag, hvor siden kan åbnes. Den skulle være nem at gøre ren - jeg købte den lige i går, så har ikke nået at bruge den endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en designer en... så den en gang i en reklame....

Den kan lave skiver eller tern... (Alle de kloge/kokke mv. siger at hvidløgets gode egenskaber forsvinder ved at presse dem helt)...

ELSKER min hvidløgspresser og det er den bedste jeg nogensinde har ejet... manden og jeg bandede os meget af alle de andre vi har haft.

Sig til hvis jeg skal tjekke hvad den hedder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg presser aldrig hvidløgene, jeg hakker dem altid med lidt salt, det har jeg nemlig også hørt kokke sige, er den bedste måde at få fleste muligeheder ud af hvidløget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den fra Jamie Oliver som også kan lave skiver. Den er bare rigtig god.

Der er desværre ikke nogen renser med men den kan komme i opvaskeren :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den fra tupperware

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og lure i skuffen.. og vores er fra: Juhler Design

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en der har "pigge" på bagsiden, der kan skubbe eventuelle rester ud af hullerne. Kigger lige efter et billede!

Men den er god og den bedste jeg har haft! (Det er ikke præcist den på billedet men det ligner lidt)

9333.Jpg

Det kunne godt være sådan noget jeg er ude efter... Hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få en i IKEA med sort håndtag, hvor siden kan åbnes. Den skulle være nem at gøre ren - jeg købte den lige i går, så har ikke nået at bruge den endnu.

Vil du ikke lige sige til, når du har afprøvet den? For det vigtigste er, at den er nem at gøre ren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at gå på deres hjemmeside det er den til 49 ja hold da op en pris. Men den kan åbnes helt og er derfor nen at rengøre

Hold nu op den er dyr ;)

Er den også "tæt"? Altså, hvis man kan skille den helt ad, kunne det jo godt være at der kom hvidløg ud steder, der ikke skal...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og lure i skuffen.. og vores er fra: Juhler Design

Øv... Det ser ud til at man ikke kan købe den mere. Den så ellers smart ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg presser aldrig hvidløgene, jeg hakker dem altid med lidt salt, det har jeg nemlig også hørt kokke sige, er den bedste måde at få fleste muligeheder ud af hvidløget

Det burde man helt sikkert også gøre... Men jeg haaaaaader at hakke ting. I sær, hvis det skal være småt. Så det ryger i presseren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en der ligner den Heidi flasher med pigge :) vores er fra Kvickly deres eget mærke til 70-80,- :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er fra Imerco og koster vist omkring 100 bobs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER