shirley

Sinning

23 indlæg i dette emne

Hvordan går det med dig?? Er du ikke gået 9 dage over nu?? Mærker du noget endnu? Har du nogle aftaler/planer med fødegangen/Jdm om noget nu du er gået så langt over...

Tænker på dig og hepper på en snarlig fødsel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tak fordi du tænkte på mig, må desværre sige at der ikke er meget nyt herfra.. Har det bare alt for godt og ingen tegn på fødsel..

Selv ikke spinning idag gav andet end nogle plukveer der nev lidt men hurtigt drev over øv bøv :(

Jo jeg er nu 9 dage over tid, havde aldrig troet jeg skulle komme til det.. Synes at jeg er godt rastløs og manden ligeså.

Jeg var til jordemoderbesøg i tirsdags og der får man som standart tid til igangsættelse, som så bare bliver aflyst hvis der sker noget inden. Skriver dog ikke lige datoen her da vi holder den hemmelig for familie og venner, da vi ikke vil have de skal gå og trippe hvis vi når til den dag. Men synes det er rart at vide at hvis hun ikke snart tager sig sammen får hun et spark i røven :D

Vi glæder os sådan til at møde den lille så de her dage over tid skal bare overstås, har efterhånden mistet troen på at det sker af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er ved at være utålmodig... Men det positive er at når du allerede er gået ni dage over så er det ikke mange dage til du med garanti har den lille i armene :)

Glæder mig sådan til at høre hvordan din fødsel er gået og mødet med din lille bebs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det bliver spændende Sinning... Jeg er glad for du har det godt selvom du er gået så mange dage over tid, for det må sku være hårdt...

Ventetiden må også være ulidelig, så forstår godt at du gerne snart vil have den lille i armene..

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre når du har født...

Håber det bedste for dig/Jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det bliver spændende Sinning... Jeg er glad for du har det godt selvom du er gået så mange dage over tid, for det må sku være hårdt...

Ventetiden må også være ulidelig, så forstår godt at du gerne snart vil have den lille i armene..

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre når du har født...

Håber det bedste for dig/Jer...

Ja ventetiden er lang og ulidelig, det er bestemt ikke sjovt. Der er dog tegn på at det snart sker.. Min tålmodighed er også opbrugt :(

Hvad med dig, det er da mere spændende havde du en god fødsel og hvordan var mødet med den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter spændt :) Håber snart du har født så du kan få den lille i armene... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom lille Silje endelig til verden. godt hjulpet på vej af stikpiller, vedrop og til sidst kejsersnit.. Hun var en ordentlig på 4170 g og 56 cm... Så hun kunne slet ikke komme ud.. Så nu er vi alle tre indlagt og kommer os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende.. Hun har haft det godt derinde.. Men dejligt du endelig fik hende ud i dine arme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen :loveshower

Sikke en lille drillepind, men dejligt du endelig fik hende at se :)

Håber i alle har det godt og glæder mig til at se billeder af lillepigen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :loveshower :) håber du har det godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille Silje :hurra håber at I alle tre har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende! Sikke en størrelse. :) dejligt at hun endelig kom ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :balloons dejligt at du endelig er i jeres arme :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang et stort tillykkeloveshower.gif

Jeg tager lige min maane og pakker den lidt sammenwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende, så kom hun endelig ud til jer... :loveshower

Håber i alle har det godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :loveshower Håber alle i kommer jer hurtigt så i kan nyde livet som forældre :7himmel Glæder mig til at se billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med hende :balloons Sikke en omgang, håber at I alle har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :balloons og sikke et fint navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig!! Sikke en omgang, men hun var jo heller ikke helt lille ;) stort tillykke med hene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig stor basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med silje - sikke en flot størrelse hun har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende!!! :loveshower Glæder mig til billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have.. Det går heldigvis hurtigt fremad.. Silje er en let lille en, der sover meget og er glad og tilfreds... pånnær når hun skal skiftes så lyder det som om at hun bliver mishandlet ha ha :D

Jeg har skrevet en fødselsberetning den ligger under graviditetstråde og "Lille ETs vej til verden"

Vi stornyder virkelig at være blevet forældre og er et super godt team :)

Og jubii her til middag når vi har været til diverse samtaler bliver vi udskrevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER