Posted October 19, 2012 Sidder og overvejer om jeg skal bruge 1500kr på en ny cykel til Emilia, hun trænger virkelig til en ny, men syntes sgu også det er mange penge, men den kan jo også gemmes og bruges til lillesøster, hvis vi vel og mærke passer rigtig godt på den. Og der er lige kommet børnepenge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Sidder endnu engang på sygehuset og venter Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Sidder endnu engang på sygehuset og venter Hvor er det trist vi ikke var gravide samtidigt.. Så ville vi være stødt ind i hinanden mange gange ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Hvor er det trist vi ikke var gravide samtidigt.. Så ville vi være stødt ind i hinanden mange gange ;) Sygehuset er nærmest mit andet hjem :rolleyes :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 har lige rengjort hjemmet og luftet ud på Renes værelse :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Sidder og glædes over hvor heldig jeg er. :) Manden og veninden har lavet and m det hele imens jeg har set "Cars" med lækkermåsen <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Er ynkelig.. Hader at være syg.. MEeeeen.. Det er jo ikke helt skidt,når der serveres is og chai te her til aften :7himmel Og at man kan sidde med prinsessen og kæresten, og se Disney :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Spiser lidt suppe, og ser husk lige tandbørsten :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 ser husk lige tandbørsten :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 ser husk lige tandbørsten :loveshower Også her :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Ser film med en sovende kat på maven :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Bryllupsklar.dk nævnt i nyhederne :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Bryllupsklar.dk nævnt i nyhederne :loveshower i hvilken forbindelse?? ud over bryllupper. Ser Live fra Bremen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 i hvilken forbindelse?? ud over bryllupper. Ser Live fra Bremen Det handlede om en ny trend - Budgetbryllupper, og der brugte de så nogle oplysninger fra bryllupsklar :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 Skal til at se afgørelsen i vild med dans. Håber Silas går videre Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 slapper maks af i sofaen efter at have kogt suppe og have stegt flæskesteg...Synes jeg er brugt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2012 så live fra bremen, og savner nu altså stadig Lasse Rimmer i det program. Men så er det godt, at der kommer den blinde vinkel :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 maler :) glæder mig til at vise jer resultatet Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 Får spontant besøg af mine forældre om lidt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 Skal til at skære græskar sammen med Tilde :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 Skal til at skære græskar sammen med Tilde :) Og er færdig nu :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 Sidder og stener med børnene føler mig ynkelig idag, savner at lave noget kun som mig og ikke som mor :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2012 Har lige handlet ind sammen med manden Share this post Link to post Share on other sites