s.k.w

Ang. Dagplejer

4 indlæg i dette emne

Hejsa min søn på lige knap 6 mdr starter i dagpleje på mandag, og hun er kun 21' jeg er selv 25 men har det lidt underligt med så ung en dagplejer, er der nogen der har det på samme måde eller har lige så ung en dagplejer.?? Hendes første dag var onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man må jo gå ud fra at hun har styr på tingene, og ved hvad hun gør og at hun har en eller anden form for. Pædagogisk uddannelse eller erfaring..

Men jeg havde nu nok også tænkt "hmmm...".. Mon ikke hun selv har børn??

Har hun ikke selv børn, ville jeg altså have svært ved at have mit barn ved hende - så skulle jeg i hvert fald virkelig have synes godt om hende..

Men ja, alder er jo bare et tal - det KAN jo være hun bare er super god..!!

Men erfaring med børn, er altså lidt vigtig hvis man pludselig skal stå med et par blebørn.. Det kræver altså lidt erfaring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg af den holdning at alder ikke er ensbetydende med at man er bedre til noget :)

Men jeg er selv pædagog i en vuggestue og selvom der findes masser af gode dagplejere - ja så er de oftest ikke uddannet.

Men, med hensyn til alderen - det ville ikke bekymre mig. Vi har pædagog studerende, som er i alle aldre og det har ikke noget betydning for deres arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal man være 25 og ha barn selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER