Guest Gremina

jdm i dag

5 indlæg i dette emne

I dag kl 13.45 skal jeg til jdm, hvor hun vil undersøge mig indvendig og evt løsne hinder, hvis jeg er moden til det, men tror nu at jeg er ved at være klar, de sidste 3 dage har jeg haft meget lind afføring (undskyld detaljer) har ellers haft forstoppelse stort set hele graviditeten. uhhh jeg er så spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende om hun kan løsne hinder.

Jeg var ved jdm i går, og jeg mangler stadig 1,5 cm livmoderhals (termin på søndag). I dag er jeg begyndt at rende i pendulfart til toilet - akkurat som du selv skriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin på søndag. glæder mig til at se hvem der gemmer sig der inde. selvom jeg næsten er overbevist om at det er en tøs mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder rigtig spændende... Og spændende hvem der skal føde først her i februar terminen :goodluck

Jeg plejer at gå over tiden, så jeg tør næsten ikke håbe på at bebs kommer ud før terminen om 1 uge. Men jeg er klar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Min egen jdm var syg, så der var afløser på, så fik desværre ikke løsnet hinder! Øv øv øv et tamt besøg når man havde forventet noget andet. Har lige tudet og været rigtig sur. Har bare den sødeste kæreste. Som med det samme google hvad der kunne sætte fødslen igang. Akupunktur, 50 liter sæd og nulre brystvorder. Hvorefter han sagde at så måtte jeg jo få et skud sæd morgen, middag og aften. Så fik han sørme smilet frem på mine læber! Og så sagde han jeg prøver jo bare at hjælpe dig skat

Det er vist det man kan kalde en win win situation hvis det så sætter noget igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER