Bed

? Ang Æl

6 indlæg i dette emne

Hej har et ? Ang æl. Jeg har aldrig helt sat mig ind i det med Æl, men nu hvor vi "arbejder" på nr 2, så er det jo rart at vide hvornår jeg har Æl.

Jeg fik mens d 24 nov, og den var over d 29 nov..

Her til aften har jeg haft jeg så haft rigtig meget uro i underlivet og masse af niv..

Kan dette betyde at jeg kan ha Æl? (normalt er der mellem 28-30 dage mellem min mens)

Bettyd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej har et ? Ang æl. Jeg har aldrig helt sat mig ind i det med Æl, men nu hvor vi "arbejder" på nr 2, så er det jo rart at vide hvornår jeg har Æl.

Jeg fik mens d 24 nov, og den var over d 29 nov..

Her til aften har jeg haft jeg så haft rigtig meget uro i underlivet og masse af niv..

Kan dette betyde at jeg kan ha Æl? (normalt er der mellem 28-30 dage mellem min mens)

Bettyd

Tror det er for tidligt til en ÆL, jeg fik atvide, at den ville komme ca. 2 uger efter mens. første dag, men det afhænger også meget af cyklus' længde.. MEN jeg havde også noget uro i underlivet for lidt over 1 uge siden, og det sagde lægen godt nok sagtens kunne være en ÆL..

Det er forvirrende med ÆL osv. jeg har dog fundet en side, som kan guide til ÆL tidspunkt mm. - www.elefantino.dk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dvs din mens stoppede igår?

Så er det højest sandsynligt IKKE æl du mærker.

Den vil ligge ca. 14 dage før din næste forventede mens dato.. dvs. Om ca en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder som mig - jeg aner det heller ikke! Men jeg kiggede lige fordi jeg tænkte jeg ville være en rigtig kvinde - for en gangs skyld - og have LIDT styr på det. Haha

Jeg har læst mig til, at det er lidt forkert at man regner med at ÆL foregår præcis 14 dage efter sidste mens. 1. dag - det er i stedet ca. 10. dagen den begynder og derefter varer et par dage - om dét er det korrekte ved jeg ikke. Men jeg fandt nogle tips til at tjekke om man havde det - og morede mig over det.

Specielt i det stykke af teksten hvor der stod at man kunne lave en prøve dérnede, med 2 fingre, "dyppe dem" og teste om slimen på fingrene kunne trække streger i mellem sig, hvis man skilte dem ad :blink Don't hate me, det stod det! Udover det, så skulle det også ligne æggehvide! Yum! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan slet ikke regne med nogen beregninger overhovedet. Nogen har det på dag 1. Jeg plejer at have det på dag 22. Men havde det forleden på dag 15.

Det bedste du kan gøre er at købe ÆL tests hvis du skal være sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du skal have ÆL omkring den 7-9. december, hvis din cyklus er så reglmæssig som du skriver :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER