Solvej99

Sover jeres ude i dag?

41 indlæg i dette emne

Uh, jeg synes godt nok det er koldt. Da Theo var træt var det -6 grader :o

Jeg ved godt at de må ligge ude helt til -10 grader, men jeg havde nu alligevel ikke lyst til at putte ham ud i barnevognen.

Det var Theo så IKKE tilfreds med. Han gider bare ikke sove indenfor om dagen. Han skreg og var så træt, så jeg overgav mig og pakkede ham godt ind. Han faldt i søvn med det samme, da han kom ud i barnevognen :rolleyes

Sover jeres også ude i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nadja sov ude hele hendes første år.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Tilde var lille sov hun også ude, selvom det var temmelig koldt (aldrig under -10 grader) ;) Hun nægtede at sove inde, men faldt hurtigt i søvn ude, så det kunne bare ikke være anderledes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min datter sover ude idag... Kan simpelthen ik få hende til at sove hvis hun ik blir puttet ude... Men selvfølgelig putter vi hende ik udenfor ved over -10 ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo tager altid formiddagslur indenfor, så ikke endnu :P

Men har tænkt samme tanke, jeg ville blive sindssyg, hvis jeg slet ikke kommer ud, elsker min eftermiddagstur med barnevognen. I weekenden skulle det jo blive helt ned til -15, betyder det så man slet ikke må gå en tur? Aargh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Hun sover så meget bedre udenfor.. Så det skal hun helt sikkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Priser mig lykkelig for min åbne udestue, ved Ericas hoved er der lige nu 4 grader :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig ikke at det bliver -15 grader.

Aner ikke hvordan jeg skal få ham til at sove indenfor :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig ikke at det bliver -15 grader.

Aner ikke hvordan jeg skal få ham til at sove indenfor :unsure

Kunne en mulighed være at åbne vinduer i et værelse så det bliver køligt, og så putte der? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne en mulighed være at åbne vinduer i et værelse så det bliver køligt, og så putte der? :)

Ja det kunne det sagtens :)

Men han bliver bare tosset når jeg lægger ham i hans seng om dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sover ude ellers kan jeg overhovedet ikke få hende til at sove længe.

Må de sove ude ved over -10 hvis de bliver stillet i en garage hvor det så vil være bare lidt varmere? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må sove ude til -10 grader hvis det er vindstille.. Man kan godt gå korte ture med dem hvis det er koldere men de skal pakkes godt ind og man kan evt. lægge et ekstra tæppe i bunden af barnevognen de kan ligge på..

Det var -10 grader imorges da jeg skulle aflevere den store i skolen og da jeg kom ud igen var der allerede kommet frost på barnevognen ( havde dog lillemanden med ind i skolen )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David kan bedst lide at sove inde, men han kan sagtens sove ude i sin barnevogn :)

I hans seng falder han næsten i søvn med det samme - hvis han sover i barnevognen tager det lidt længere tid, der skal man lige stå og rokke vognen lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne det sagtens :)

Men han bliver bare tosset når jeg lægger ham i hans seng om dagen :rolleyes

Kan du ikke tage barnevognen med indenfor? Og ikke andet så bare overdelen og stille den evt på jeres seng og så med åbne vinduer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sover ude ellers kan jeg overhovedet ikke få hende til at sove længe.

Må de sove ude ved over -10 hvis de bliver stillet i en garage hvor det så vil være bare lidt varmere? :unsure

Hvis der ikke er 10 frostgrader i garagen må man vel godt :)

jeg har i hvert fald planer om at stille Erica i vores udestue indtil babyalarmen (som ligger lige ved siden af hendes hoved) melder 10 frostgrader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det jeg tænker så det et nok det jeg ender med hvis temperaturen kommer så langt ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har også sovet ude i dag - hun sover så meget bedre (og længere :rolleyes ) og så længe hun har en fin temperatur når hun kommer ind, så har jeg det fint med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her soves der også ude..

Jeg kan heller ikke få hende til, at sove i sin seng om dagen, men i vognen falder hun i søvn på stedet :)

Jeg putter hende godt og så ned i voksien med et ekstra tæppe på :) Hun er altid dejlig varm når hun kommer ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til "reglen" om -10 grader, er fordi deres lunger ikke kan tåle/holde til den meget kolde luft der er udenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det egentligt at vi i danmark er så vilde med børn skal sove ude? Tobias har aldrig sovet ude, da det er besværligt at få vognen ud hver dag. Og han sover ganske udemærket i sin barnevogn inde i værelset.

vi er jo den eneste del af verden der holder på det, synes bare det er spøjst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine sover også udenfor, men ikke hvis det bliver koldere end -10. Det er det samme her...hun sover også bedst i barnevognen om dagen. I hendes seng bliver det kun til en halv time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke tage barnevognen med indenfor? Og ikke andet så bare overdelen og stille den evt på jeres seng og så med åbne vinduer?

Jo jeg har netop taget overdelen ind på sengen. Så håber jeg han vil falde i søvn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg har netop taget overdelen ind på sengen. Så håber jeg han vil falde i søvn :rolleyes

Så sover han :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det egentligt at vi i danmark er så vilde med børn skal sove ude? Tobias har aldrig sovet ude, da det er besværligt at få vognen ud hver dag. Og han sover ganske udemærket i sin barnevogn inde i værelset.

vi er jo den eneste del af verden der holder på det, synes bare det er spøjst...

Jeg ved ikke hvorfor det er sådan :unsure

Men Theo sover i hvert fald meget bedre udenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, i dag står termometeret på -11, så vi må prøve at putte i barnevognen inde i stedet..... Manden har en underlig ting med at han ikke vil have åbne vinduer, så vi kan ikke engang gøre det køligt på værelset.

Det bliver spændende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER