Supernovamor

Lyst til at føde.....

6 indlæg i dette emne

Er der andre end mig som bare gerne vil have bebs ud nu? Jeg er mega træt af at være så besværet og sove mega dårligt. Og så glæder vi os bare til at se bebs... Onsdag går vi ind i februar og så kommer du bare, når du har lyst bebs :loveshower

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha ja kender det alt for godt <_<

Jeg gider bare heller ikke mere, og er godt træt af mine plukkeveer som både sidder i lænden og nederst i maven og så presser han bare ned af og det gør bare ondt.

Så han kan bare komme for vi vil rigtig gerne møde ham allesammen

:bd :ba :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg har også rigtig mange plukveer og de gør ondt, nu hvor maven er så stor. Og de skærende jag nedad, når hovedet sidder fast. Åh ja, vi vil gerne føde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyst og lyst! Det er måske så meget sagt. Men kunne da rigtig godt tænke mig at det var overstået og at jeg havde min baby i armene nu. :loveshower

Har 6 dage til termin, jeg har heldigvis den sødeste jdm, der har lovet mig at løsne hinder på torsdag hvis jeg ikke har født inden, og håber sådan at det hjælper, så jeg føder i weekenden.

Min mormor bliver 85 den 8.februar og ærlig talt så ville jeg foretrække at var med baby i armene og ikke inde i maven, for gider simpelthen ikke at høre på folks dumme kommentar. <_<

Selv kæresten kommer med de lammeste kommentar :klap er mega træt af det, men ved jo godt at han er lige så utålmodig som jeg er og det bare er hans måde at sige det på, så godt kender jeg ham da trods alt.

Og jeg er begyndt at sove helt enormt godt om natten, falder i søvn på ingen tid er oppe og tisse 2-3 gange men går direkte ind og sover videre. Nå det var lidt et sidespor.

Men jo jeg er bare så klar til at få min baby ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja selvom der er 3 uger til termin, så ville jeg rigtigt gerne have lillemanden i armene... Har så mange smærter i hoften og i bæknet så håber inderligt min jordemoder vil/kan gøre et eller andet når jeg på tirsdag skal op til hende. For er virkelig træt af at være budet til sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også bare så klar nu. Jeg fødte 3 uger før tid sidst, så jeg var helt overbevist om, at jeg ville gøre det igen, men nej...

Hun skal selvfølgelig også blive derinde til hun er klar - ventetiden er bare lang. Jeg er også meget besværet med bækkenløsning og alt er jo bare svært med sådan en stor mave.

Jeg glæder mig så meget til hun kommer ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER