Guest Tvilling

Pakkekalender/adventsgaver

11 indlæg i dette emne

Vi giver kalendergaver og er ret godt i gang :wee

Dem jeg lige kan huske er

-biler

-lastbil

-perleplader med motiv bagpå

-fiskespil

-silkespil til pc

-dvdér

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget efter kalendergaver siden august, men er ikke faldet over noget, andet en 2 sammenpressede vaskeklude som folder sig ud når de bli'r våde.

Så er ved at miste modet lidt - det skal heller ikke koste en herregård.

Har købt et net med små chokoladenisser, og bliver dermed den politisk ukorekte mor der giver børnene chokolade næsten hver dag :D

Og så en gormiti eller lego hero factory til weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg købte mange kalendergaver sidste jul i søstrene Grenes (mine børn er 2 og 5) og der fik jeg faktisk de fleste gaver til få penge :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pakkekalenderen klar til Noah

han samler på klistermærker til en toy-story bog han har, så dermed er 12 af pakkerne ordnet

Så er der 2 med hariboposer (dem til 1 kr)

1 med underbukser med toy-story

1 med en t-shirt med toy-story

1 med gadekridt

3 med små puslespil

3 med bøger

1 med 1 dvd

Dejligt at det er på plads, for ved at jeg får så travlt i den kommende måned.

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil videre købt:

Lille lommelygte

Prutteslim

Lille nat-dinolampe

Tusser med rullestempel i toppen

PC spil, Pixeline og Dinosauerne

Vores drenge får et lille stykke slik her dag, ingen chokoladekalender. (Jeg har købt en pakke med 24 forskellige stykker i)

Derudover vil der engang i mellem være lidt ektra fra nissen (jf. ovenstående)

I år vil vi prøve, at nissen kommer med julekalenderen d. 1. december, hvor alle pakkerne allerede hænger på.

Jeg er spændt på, om ungerne kan administrere det, eller det bliver skrig og skrål...

Men vi var simpelthen nogle fjolser sidste år, til at få hængt på kalenderen. (Der kom en pakke af gangen på kalenderen)

Så midt om natten, eller når ungerne begyndte at røre på sig om morgenen, så man os vågne

med et sæt og sige "hængte DU noget på?".. arrgghhh og ud af fjerene så lydløst som muligt for at få hængt noget på uden at ungerne hørte noget... :whistling

Så det vil vi gerne prøve at gøre lidt anderledes i år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt kalendergaver siden april-maj månede... Lidt sparegris er man vel :rolleyes

Vi har bl.a. fået Modellervoks, bakugans, bøger, Schleich figure, disney figure, opgavehæfter og computerspil. alt i alt 24 pakker, der bare ligger og venter. Det er første år han får pakkekalender, men nu er han også så gammel, at jeg synes det er noget ved :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt siden sommer...og har bare købt små ting jeg faldt over i div. butikker...I søstrene grene var der i alt fald MEGET til pigen...Til drengen er det div. biler, gormiti og bargugans...købt i store pakker, som så pakkes i mindre.

Jeg ELSKER pakke kalender... :loveshower :loveshower Måske MOR glæder sig mere over den end ungerne....(og ps...har indgået "pakkekalender aftale med nogle af veninderne, så vi køber forkælelses pakker til hinanden, så mor også får lidt :loveshower :loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 3½ år får adventsgaver.

Hun får

Maxi Hama perler og plade

Hello Kitty hjemmesko

Cupcakes (legemad)

Ben 10 klistermærke bog

Ben 10 alien figur

LPS figure

Sådan noget hvor man skal tegne på velour..

Lottes børnehave venner bog

Ja okay det var så 8 gaver,men så må hun få en gave både lørdag og søndag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år var jeg en tur i Tiger butikken, og fandt nogle rigtig gode puslespil, så måske det var en ide? Jeg købte også malebog tusser/farver, biler og dvd film med postmand per osv.

I år har jeg indtil videre købt nattøj og boksershorts med toy story, en juletegnefilm og.... ja jeg har vidst lidt travlt efterhånden ;)

Ellers kunne man også købe nogle smølfer også måske smølfehuset i julegave? :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Axel får adventsgaver, da jeg ikke orker at skulle finde nogle billige brugbar ting. Og jeg syntes hurtigt at det kan løbe op.

Jeg har indtil videre købt 2 adventsgaver.

1 pakke farveblyanter med blyantspidser og en lille drikkedunk med spiderman på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon og Mikkel får også advendtsgaver

Mikkel har fået en stor gave,som er en 4 rums rumdeler fra ikea

til Simon har jeg købt en æske lego safari,og en ny play dooh modellervoks maskine. Som de havde i bilka til 70 kr,mengler så 2 gaver mere

mandens piger har valgt en ekstra julegave i stedet for

gider heller ikke pakkekalender da jeg selv kan huske,det var en del skrammel man fik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER