Guest Cinna

kender i det

8 indlæg i dette emne

kender i det med at nogen folk bare ikke kan være glade på ens vegne, når man fortæller at man gerne vil være gravid? <_< har en tidligere kollega der kommer med skrækhistorier om hvad der kan ske, hvis man ikke kan give sit barn nok. Jeg arbejder ikke lige for tiden, men pengene mangler altså ikke.

Folk burde passe sig selv til tider! <_<

ih øv en brokketråd, men skal lige siges at andre der ved vi er i gang med PB er glade på vores vegne. :)

Syns bare altid at det er de få negative der kan gøre en trist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender godt til den type mennesker som altid skal se sort for én når man endelig selv ser lys forude! Dem kan jeg sku godt finde på at lukke munden på for så er de sku ærligtalt ikke værd at omgås og snakke med.

Har i bare sådan fortalt folk at nu vil i være forældre ? eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bad hende faktisk passe sig selv, for jeg gad ikke høre på negativitet.

nej det er faktisk en nær veninde der kom til at tale over sig med det til hende. :rolleyes

Der er nemlig kun 3 personer der ved det udover os selv, for vi vil nemlig gerne tage det stille og roligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay vi har jo nu prøvet en måned og ja har jo smidt p-pillerne her til nytår.

Men vi har endnu ikke fortalt nogen om vores planer for en baby her i år forhåbentligt...men det svært at "spille skuespil" overfor folk og sige vi ikke har planer om børn før tidligst næste år hvor jeg er færdig med min uddannelse osv..for vil jo gerne kende eksempelvis min mors historie med hvor længe de forsøgte osv.. men ja må bare vente og se tiden an og håbe jeg om kort tid har de to streger så jeg endelig kan snakke med nogen IRL om det hele... udover min søde mand self. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan cirkus det med os, og mine forældre ved det heller endnu. :)

er jo lidt spændende at holde hemmeligt synes jeg ^_^ ^_^

Krydser ihvertfald fingre for dine 2 streger, og håber at de også kommer til mig. Det er faktisk det eneste jeg ønsker mig i hele verden sådan en lille bebse :7himmel

i nat drømte jeg at jeg fik trillinger hvilket skræmte mig lidt haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja tanken om mere end ét barn skræmmer også mig hehe men samtidig ku det være hygge med tvillinger så ska man os "kun" føde én gang hvis man vil ha to børn jo hehe...

Men ja vi krydser fingre for to streger snart... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt den negative tone, især i forhold til økonomien osv. jeg fortalte min svigerinde at vi gerne vil have barn nr. 3 nu, min mand er lige startet uddannelse, så pengene er lidt knappe, men vi tar det ikke så tungt, vi har jo udstyr fra de to andre!

Meeeen hun havde så en anden mening! Hun mente slet ikke vi kunne tillade os få et barn mere, når nu vores situation var så "ustabil" som hun sagde det... øhhhhh...

Jeg blev virkelig ked af det og fik slet ikke sagt noget til hende.. Forstår ikke at folk kommer med de negative kommentarer?? Det kunne jeg ALDRIG selv finde på at gøre..

Men børn er jo en del af livet, både om man er rig eller fattig og mine børn har aldrig manglet hverken kærlighed, mad eller tøj :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg ked af at høre tineditte :(

jeg tænker også at jeg med min økonomiske situation vil kunne tilbyde den kommende guldklump alt. Min bank siger da at det sagtens kan gå, så jeg er ligeglad med hvad andre siger nu :D

Self er der folk hvor jeg tænker at de ikke egner sig som forældre, men jeg har da aldrig sagt det direkte til dem for de styrer det jo selv

jaa vi har skam massere af kærlighed at gi af! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER