Barbamama

Hvornår føder du?

35 indlæg i dette emne

Opdatering:

Hvis det ender i planlagt kejsersnit pga. moderkagen bliver ved at ligge foran livmoderhalsen, så bliver det jo nok omkring 14 dage før termin. Det siges, at de gør det i god tid, for at man ikke risikerer at gå i gang selv, hvilket jo vil øge blødningsrisikoen. Og så vil det blive omkring d. 4/7...

Men nu må vi jo vente og se til scanningen i uge 32 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår føder du? 40+3 - d. 2 juli :) Evt. 1 juli - bare lige så vi ikke når at få børnepenge :rolleyes

Hvad vejer bebsen? 4200g

Hvor lang er den? 55 cm

Hvilket køn er det? Vi satser på hun stadigvæk er en pige :7himmel

Hvor lang tid varer fødslen? Jeg tror jeg får en lang fødsel, men hvor længe synes jeg er svært - aner faktisk ikke særlig meget om hvor lang tid en fødsel tager, og hvornår man bliver indlagt på fødestuen..

Lidt sjovt, allerede nu kan jeg jo godt se jeg nok har skudt ved siden af :) Vores pige kommer ikke over 4 kg :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver lidt før:D, har termin d. 12 Juli

Hvornår føder du? tror det bliver d. 27/6-2012 (37+6)

Hvad vejer bebsen? Puuha hvis jeg skal gå efter hvad bøgerne siger bebsen tager på om ugen så kommer buller op på 3400-3500 kg. når jeg er 37+6

Hvor lang er den? Gætter på 53 cm

Hvilket køn er det? Det er en pige:D

Hvor lang tid varer fødslen? forhåbentlig under 12 timer hehe:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne starte :)

Hvornår føder du? 13. juli (40+5). Måske lidt ønsketænkning, da det er min fødselsdag :biglove Har dog også en lille mistanke om at jeg føder lidt før de 40 uger, men det tør jeg ikke sætte dato på.

Hvad vejer bebsen? Jeg tror, jeg får en lille buffas :7himmel Mellem 4000 og 4500.

Hvor lang er den? 52 cm (ved dog ikke om det er totalt urealistisk i forhold til vægten)

Hvilket køn er det? Det ved vi inden fødslen :)

Hvor lang tid varer fødslen? Jeg tror det kommer til at gå ok stærkt. 2-4 timer, og nok tættere på 2 end på 4.

Pudsigt nok sagde 3d-scannings-jordemoderen d. 29/4 at hun ville gætte på 4200 gram og 52 cm... Det er da ret tæt på mit eget bud ;) Min mor siger 3750, men både Brian og jeg tror han kommer over 4 kg. Jeg har stadig en fornemmelse af at han kommer inden termin, måske sidst i næste uge (omkring 29. juni?), måske 6. juli... Håber ikke længere at han venter til min fødselsdag, for så længe kan jeg da ikke vente :loveshower Men HVIS han kommer efter terminsdatoen, så gætter (håber) jeg stadig på d. 13. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men HVIS han kommer efter terminsdatoen, så gætter (håber) jeg stadig på d. 13. :)

Hehe.. Så mødes vi i så fald :D Den har vi også i spil.. Eller jeg har :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår føder du? 40+3 - d. 2 juli :) Evt. 1 juli - bare lige så vi ikke når at få børnepenge :rolleyes

Hvad vejer bebsen? 4200g

Hvor lang er den? 55 cm

Hvilket køn er det? Vi satser på hun stadigvæk er en pige :7himmel

Hvor lang tid varer fødslen? Jeg tror jeg får en lang fødsel, men hvor længe synes jeg er svært - aner faktisk ikke særlig meget om hvor lang tid en fødsel tager, og hvornår man bliver indlagt på fødestuen..

Kom så ud din du*** unge :loveshower :7himmel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så ud din du*** unge :loveshower :7himmel :biglove

:glad :bd :glad :bd :glad :bd :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Min mor siger før terminsdato(Bare for at være på tværs) Jeg siger d. 26 juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne starte :)

Hvornår føder du? 13. juli (40+5). Måske lidt ønsketænkning, da det er min fødselsdag :biglove Har dog også en lille mistanke om at jeg føder lidt før de 40 uger, men det tør jeg ikke sætte dato på.

Hvad vejer bebsen? Jeg tror, jeg får en lille buffas :7himmel Mellem 4000 og 4500.

Hvor lang er den? 52 cm (ved dog ikke om det er totalt urealistisk i forhold til vægten)

Hvilket køn er det? Det ved vi inden fødslen :)

Hvor lang tid varer fødslen? Jeg tror det kommer til at gå ok stærkt. 2-4 timer, og nok tættere på 2 end på 4.

Nå, jeg havde ret i, at han blev en bette basse, men jeg undervurderede ham alligevel... 4630 gram og 55 cm blev det til! :loveshower

Og jeg havde ret i, at det gik stærkt, det gik dog (heldigvis egentlig) ikke så stærkt som jeg havde troet: 5 timer og 49 minutter fra vandafgang til fødsel (ca. 4½ time på fødestuen).

Men jeg måtte vente længere, end jeg havde troet - helt til 41+0.

Så jeg havde vist bare generelt ret i mine fornemmelser, men skudt en smule under ;)

Og det blev jo en dreng, men det vidste vi i god tid inden ud fra scanninger. :) Men jeg kan se i min graviditetstråd, at jeg tænkte, at det var en dreng meget tidligt i graviditeten. :)

"Jeg kender min kylling" - sagde hønemoren :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår føder du? 7. Juli (40+3)

Hvad vejer bebsen? 4050 g.

Hvor lang er den? 54 cm.

Hvilket køn er det? Vi ved det er en dreng ;)

Hvor lang tid varer fødslen? 3-4 timer

Fødte jo til termin 4. Juli (igen) og han vejede 4170 gram og var 53 cm....

Jeg har svært ved at vurdere hvor lang fødslen var...... Men altså fra vandet blev taget, (og jeg begyndte at få ondt) og til Charlie var født, gik der ca 2 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER