Posted December 1, 2010 Hej med jer Jeg går ud fra, at I gerne vil vide, hvem de 10 vindere er?? :P OK - Hvis du har vundet, står der følgende besked i din autosignatur - Juhuuu. Jeg har netop vundet et supergavekort på 500 kr. Hvis du ikke har nogen besvarelser, så kan du jo skrive en besvarelse for at se, om du har den heldige autosignatur :whistling Du kan også se din autosignatur i dit kontrolpanel under Om mig. Hvis du er en af de heldige vindere, så send venligst en PM med dit rigtige navn og mailadressee til Ki Schou. Så fremsender vi et supergavekort til dig via mailen. Mange venlige hilsner Martin Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Haha... fed måde at afsløre vinderne på :) Og hele 4(!!!) timer før tid... (mon der var én der ikke gad høre på hønsegården længere?? :whistling ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Der er noget galt for jeg kan altså ikke se det i min signatur... prøv lige igen MArtin Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Ej altså :( Øv Øv :blush Stort tillykke til vinderene :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Nå, jamen så må man jo prøve ad :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Nu er problemet bare at ingen ved hvem der vandt... Det er altså ikke godt til en top-nysgerrig flok tøser! :prik Vi skal s*u da vide hvem vi skal være misundelige på... jeg mener... hvem vi skal ønske tillykke til :oops Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Har allerede afsløret 2 vindere :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg har spottet de første 4 :whistling ... Tillykke! ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Gad vide hvor længe der går for de 10 selv opdager det hehe :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 (edited) Mig mig mig mig mig....????? Øøøøøøvvvvvv :( Edited December 1, 2010 by Lauritzen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 ej hvem har vundet? jeg har endnu ikke opdaget nogen af dem... Og så stemmer jeg stadig på, at der skal en gave til de først 20 medlemmer, som er mest aktive i dette forum. Eller den som først rammer 1000 beskeder.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg tror ikke det er mig, men man kan vel håbe? Edit: Nope, ikke mig - og jeg har heller ikke set nogen andre, jeg må ud og snuse i forummet! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Hm... jeg kan stadig kun finde 2... Men tillykke til jer :balloon Næææ... nu fandt jeg en mere :) Resten må være lidt mere generte... de gemmer sig hvert fald ret godt... ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 jeg har ikk set nogen af dem.. men tillykke til dem alligevel :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg har heller ikke vundet tror jeg :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Jeg har heller ikke set nogen vindere Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 ha ha fed måde at afsløre vinderne på, så må vi jo rundt og se om vi kan finde dem :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2010 Ih.. gad godt det var mig.. Men tillykke til vinderne ihvertfald :) Share this post Link to post Share on other sites